English Version
English

D.Sap یک نوع معجون و اکسیر

D.Sap یک نوع معجون و اکسیر

سومین جلسه از دوره ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی قائم‌شهر با استادی همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر رقیه و دبیری همسفر سارا و با دستور جلسه «D.Sap» در روز دوشنبه هشتم خردادماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکرم که یک‌بار دیگر این جایگاه استادی روزی من شد و از کمک راهنمای محترم خانم مبینا سپاسگزارم که این جایگاه را به من هدیه داد تا من آموزش بگیرم، از آقای مهندس سپاسگزارم که این بستر را برای من فراهم نمودند تا من آموزش بگیرم و خدمت کنم. از ایجنت محترم خانم آزاده و مرزبانان محترم شعبه بسیار سپاسگزارم چون با تلاش این زحمت‌کشان است که من به این جایگاه و حال خوش می‌رسم.

دستور جلسه راجع به D.Sap هست که من خیلی D.Sap را دوست دارم و مرتب استفاده می‌کنم و خیلی علاقه داشتم راجع به آن صحبت کنم؛ زیرا تجربیات زیادی در خصوص استفاده از آن به دست آوردم. از همان اوایل که آمدم متوجه خواص بسیار زیاد آن شدم و آن را از نشریات تهیه و مرتب استفاده می‌کردم و نتیجه بسیار خوبی دریافت کردم.

D.Sap محصول مشترک استاد امین و آقای مهندس هست که از عصارهٔ سیب تهیه می‌شود و خواص متعددی هم دارد. به قول آقای مهندس یک اکسیر و معجونی هست که سرکه سیب نیست؛ زیرا فرایند تولیدش با سرکه سیب متفاوت و ضدالتهاب و ضد عفونت است.

در علم پزشکی دارویی به نام کورتون داریم که ضدالتهاب است و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ ولی D.Sap این‌گونه نیست درواقع سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کند. برخی از فواید D.Sap به شرح زیر است؛ ازبین‌برنده چربی خون، کبد چرب و فشارخون که این بیماری‌ها را به درمان می‌رساند و همچنین در بیماری قند که آن را کنترل می‌کند؛ ولی درمان قطعی صورت نمی‌گیرد.

همچنین برای خیلی از بیماری‌های عفونی مفید بوده؛ مانند عفونت چشم، گوش، روده‌ و رحم که بسیار مفید جواب داده است. D.Sap نوعی مسکن قویی است که من در خصوص آن تجربه داشتم؛ درگذشته که دندانم آبسه می‌کرد به دکترهای متعددی می‌رفتم و با تجویز پنی‌سیلین، چند روز طول می‌کشید که آبسه دندانم خوب شود؛ ولی متوجه خواص D.Sap شدم و آن را سه دفعه و هر دفعه به مدت یک ربع الی بیست دقیقه استفاده کردم.

یک‌بار هم‌دندانم به‌شدت درد می‌کرد D.Sap را در دهان نگه داشتم؛ مانند آب‌روی آتش بود و به‌گونه‌ای عمل کرد که مسکن آن‌قدر سریع عمل نمی‌کند. همچنین برای کمبود آهن مفید است؛ زیرا بدن ما به علت استفاده‌نکردن از یک‌سری املاح فقیر است؛ ولی در D.Sap خیلی از این املاح وجود دارد؛ مخصوصاً پتاسیم که برای چروک صورت مفید بوده و از افتادگی پلک جلوگیری می‌کند و فرایند پیری را به تعویق می‌اندازد. همچنین کلسیم و خیلی از اسیدها را دارد که می‌تواند برای بدن مفید باشد.

من خودم یک سال و نیم است که D.Sap را مصرف می‌کنم و چند وقت پیش آزمایش دادم. هر وقت آزمایش می‌دادم کمبود ویتامین، کمبود کلسیم و ویتامین دی داشتم و دکتر همیشه قرص کلسیم به من می‌داد؛ ولی این دفعه به من گفت: که آزمایش‌هایت خیلی خوب است و تعجب کردم؛ یعنی از خوردن D.Sap است.

یک شخصی از دوستان هم که زخم بستر داشت D.Sap را به آن شخص معرفی کردم و زخم بسترش خوب شد. زخم بستری که به‌راحتی با دکتر و پماد درمان نمی‌شود و خیلی سریع هم سرایت می‌کند و D.Sap با یک‌بار یا دو بار زدن عمل کرد و نتیجه مطلوبی داد و هیچ اثری از آن نبود. اوایل نمی‌دانستم که D.Sap برای میخچه هم خوب هست و پای مسافرم میخچه داشت و چون به D.Sap ایمان داشتم در خانواده هرکسی هر مشکلی پیدا می‌کرد می‌گفتم D.Sap استفاده کنید. دو بار که به محل میخچه زد، پایش خوب شد.

دخترم صورتش جوش می‌زد و گفتم از D.Sap استفاده کن و بعد از مصرف از بین رفت، D.Sap یک معجون و اکسیر خیلی خوبی است که ما می‌توانیم با آگاهی و اطلاعات کافی از آن استفاده کنیم تا درمان شویم. ممنونم با سکوتتان به حرف‌های من گوش فرادادید.

تایپ: همسفر فاطمه لژیون کمک راهنما همسفر لیلا (لژیون سوم)
ویرایش: همسفر محدثه (مرزبان خبری)
ارسال: همسفر خدیجه لژیون کمک راهنما همسفر آزاده (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی قائم‌شهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .