English Version
English

تعطیلات؛ فرصتی است برای آرامش

تعطیلات؛ فرصتی است برای آرامش

چهاردهمین جلسه از دور پنجاهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی پروین اعتصامی اراک، با استادی مسافر منصور، نگهبانی مسافر اصغر و دبیری مسافر امیر ، با دستورجلسه " *از تعطیلات چگونه استفاده کنیم* " یکشنبه ۲۸ اسفند  ۱۴۰۱، ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان منصور هستم مسافر، از زحمات راهنمای خودم و جناب مهندس تشکر می‌کنم. در مورد دستور جلسه" *از تعطیلات چگونه استفاده کنیم* " درسالهای پیش در شعب کنگره ۶۰ تعطیلات نبود. و در طول سال در هیچ مراسمی هیچ گونه تعطیلاتی وجود نداشت. دلیل جناب مهندس این بود که، کنگره مانند یک بیمارستان است که بیماران تحت درمانن هستند و یا مانند یک کلانتری است و این دو ارگان هیچ وقت تعطیل نیستند.

جناب مهندس به روش دی اس دی  اعتقاد کامل داشتند. چون رهجو دارو در اختیار خودش است و روزی سه وعده دارو مصرف می‌کند. موضوع بعد این که رهجو تحت اموزش صحیح و در مسیر درست در حرکت است و احتمال ریزش خیلی کم است. جناب مهندس می فرمایند: اگر بنا باشد که ریزشی هم باشد همان بهتر که در اول کار شخص تکلیف خودش را بداند و    باعث زحمت خودش و دیگران نشود.

تعطیلات باعث می‌شود؛ خدمتگزاران در طول سال استراحت کنند و در کنار خانواده باشند. این تعطیلات باعث می‌شود، راندمان کار اعضا بالا برود و در ارامش بتوانند تصمیمات درستی بگیرند. چون کار زیاد باعث می‌شود شخص نتواند تصمیم درستی برای اتفاقات پیرامون بگیرد. در گذشته من از تعطیلات استفاده درستی نمی کردم، ولی در کنگره یاد می‌گیرم که از تعطیلات استفاده کنم.

برای این منظور سه عامل را در نظر می‌گیریم: اول اینکه تعطیلاتی باشد.، دوم بودجه تعطیلات و مسافرت رفتن را از چند ماه قبل پس انداز کرده باشیم، سوم برای مسافرت ما برنامه ریزی داشته باشیم. تمام جوانب را در نظر بگیریم اعم از زمان و مکان رفتن به مسافرت و  همینطور وسیله نقلیه و تهیه بلیط و بقیه مسایل که وجود دارد. 

در ادامه جناب مهندس از گنجاندن تعطیلات دو هدف اصلی و مهم مد نظرشان بود. از یک زاویه ارامش و آسودگی جسم و ذهن و تجدید قوا برای ادامه کار و زندگی و گرفتن تصمیات درست و دوم سنگ محکی هست برای مسافران و رهجویان که اگر در مسیر درست آموزش بوده باشند از کنار بعضی مسایل مخرب به راحتی عبور می‌کنند. که این مسایل به مانند گذرگاههای سخت هستند.. اقای مهندس توصیه می کنند سفر اولی ها در زمان سفر نباید به مسافرت بروند.

در نهایت برای مسافران سفر اول چندین نکته بسیار مهم وجود دارد و بایستی به ان توجه کنند:اولین موضوع این است که؛  مسافرت برای سفر اولی مانند سم است باید بپرهیزند و همسفر ها هم نباید به این موضوع اصرار کنند. دوم؛ در ایام تعطیل هیچ دیدو بازدیدی بین اعضا نیست و هیچ تفریح و پکنیکی بین اعضا صورت نمی‌گیرد و فعالیتهای کاری و لژیونی درشعب تعطیل است.

سوم؛ از شب نشینی های طولانی مدت رهجویان عزیز اجتناب کنند چون به روند درمانشان اسیب میزندو باعث می شود ساعات مصرف دارو به تعویق می افتد.. در اخر نوروز را به تمام دوستان ارجمند تبریک وتهنیت عرض میکنم.ارزوی بهروزی و سربلندی برای همه عزیزان را دارم.

" *در ادامه جلسه انتخابات نگهبانی روزهای یکشنبه برگزار گردید و مسافر محسن برای چهارده جلسه  به عنوان نگهبان روزهای یکشنبه انتخاب شدند* "
تایپ: مسافر منصور لژیون ششم
تنظیم و ویراستاری: مسافر اصغر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .