English Version
English

در تعطیلات باید ارتباط خودمان را با آموزش های کنگره قطع نکنیم

در تعطیلات باید ارتباط خودمان را با آموزش های کنگره قطع نکنیم

چهارمین جلسه از دوره سی و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی صائب تبریزی با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده کنیم؟» یکشنبه 28 اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ برگزار شد.

 

سخنان استاد:

ابتدا از خداوند خودم سپاسگزار هستم که اجازه داد امروز در این جلسه حضور داشته باشم و از کمک راهنمای خودم حسن آقا تشکر می‌کنم که اجازه دادند مجدداً در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و همچنین آموزش ببینم.قبل از اینکه در مورد دستور جلسه مشارکت کنم، پیشاپیش سال جدید را تبریک می‌گویم و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوار هستم که سالی سرشار از برکت را داشته باشیم.

 

تا جایی که اطلاع دارم و از پیشکسوتان کنگره شصت شنیده‌ام، در سال‌های ابتدایی تا چند سال پیش در کنگره شصت تعطیلاتی وجود نداشت و حتی در ابتدای سفرم راهنمای خودم فرمودند که در تعطیلات نوروز به هیچ وجه نبایستی به مسافرت بروم و کنگره هم تعطیل نمی‌شد، چون آقای مهندس در آن روزها بر این باور بودند که همان‌طور که یک بیمارستان تعطیلی ندارد یک NGO درمانی هم نبایستی تعطیلی داشته باشد و بایستی همواره به فعالیت خود مانند یک بیمارستان ادامه دهد و تعطیلی وجود نداشته باشد، ولی از آنجایی که کنگره در حال رشد است و اعضای کنگره هم در حال رشد و ارتقاء آگاهی خود هستند اجازه دادند که در کنگره تعطیلاتی وجود داشته باشد و در طول سال دو نوبت تعطیلات به وجود آمد که نوبت اول در بهار و نوبت دوم در تابستان است.

 

در کنگره شصت اگر به تعطیلات سطحی نگاه کنیم یک تحدید است، خصوصاً برای یک سفر اولی ولی اگر عمیق نگاه کنیم تعطیلات یک صور آشکار دارد و یک صور پنهان.صور آشکار تعطیلات این است که خدمتگزارانی که یک سال در کنگره مشغول خدمت بودند استراحت کنند و در به امورات خانوادگی خودشان رسیدگی کنند و صور پنهان تعطیلات این است که جناب مهندس یک فرصت بزرگ در اختیار سفر اولی‌ها قرار داده است تا خودشان را محک بزنند که آیا دوری دو هفته‌ای از کنگره باعث خواهد شد که به سمت مواد بروند یا نه؟ خودشان را می‌توانند کنترل کنند یا خیر؟

 

سلاح نیروهای منفی برای انجام ضد ارزش‌ها حقه‌هایی است که می‌زند و یا ترس از خماری یا دید و بازدیدهایی که در تعطیلات رخ می‌دهد که شاید وسوسه شوم که با هم بازی خودم دیداری داشته باشم و این موضوع دلیل مصرف مواد شود. فرد بایستی آموزش و دانایی خود را بالا ببرد تا در قبال نیروی منفی پیروز شود.

 

تهیه گزارش و تایپ متن: همسفر رضا

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .