English Version
English

گفت و گو با اردوبان درختکاری کنگره 60 استان البرز

گفت و گو با اردوبان  درختکاری کنگره 60 استان البرز

با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما اردوبان محترم، ممنونم که وقت خود را در اختیار ما گذاشتید..


لطفا به رسم کنگره 60 خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان بهزاد هستم یک مسافر؛
آخرین مصرف کراک و قرص به روش دی اس تی با داروی اپیوم مدت ۱۶ ماه به راهنمایی آقای حمید غالب پورسفر کردم؛ رشته ورزشی شنا والیبال؛ رهایی از مواد ۱۲ سال و ۱۱ ماه و ۱۰ روز؛ در ادامه سفر نیکوتین داشتم به راهنمایی آقای علی خدامی؛ رهایی از نیکوتین ۷ سال و ۱۰ ماه.

لطفا در رابطه با نحوه ی برگزاری اردوی درختکاری کنگره 60 بیان کنید.

در کنگره 60 هرساله درختکاری در اسفند ماه طبق رسوم کشورمان ۱۵ اسفند ماه برگزار می شود و ما اعضای کنگره 60 به نحوی کمک حال مسئولین کشور در امر کاشت و نگهداری در محیط زیست هستیم و از طرفی هم آقای مهندس فرمودند که یکی از کارهای مهمی که بعد از رهایی باید انجام بدهیم این است که به واسطه ی خسارت و آسیبی که به جامعه و محیط اطرافمان زده ایم در سال یک‌درخت بکاریم تا بتوانیم جبران خسارت نماییم.

آیا تمامی مسافران کنگره 60 می توانند در اردوی درختکاری شرکت کنند.
خیر! تمام افراد مسافر نمی توانند در این اردو شرکت نمایند و فقط افرادی که وارد سفر دوم شده اند و نشان ویلیام دارند و درمان نیکوتین کرده اند و یا در حال سفر نیکوتین می باشند می توانند دراین اردو شرکت نمایند.

لطفا دلیل اینکه چرا مسافران سفر اول نمی توانند در اردوی درختکاری شرکت کنند را بیان کنید.
به دلیل اینکه مسافران سفر اول فعلا الویت درمانشان است و وارد بحث جبران خسارت نشده اند وتدبیری که آقای مهندس در نظر گرفتند این است که فقط مسافران سفر دوم می توانند دراین اردو شرکت بنمایند.

هدف کنگره 60 در رابطه با درختکاری و کاشتن درخت چیست.
هدف کنگره 60 از کاشتن درخت حفظ محیط زیست است و اینکه ما بتوانیم با محیط اطرافمان ارتباط برقرار نماییم و دیگر اینکه جبران خسارت کنیم در قبال تخریبی که به واسطه مصرف مواد مخدر به طبیعت وارد کردیم و از این نعمت بزرگی که خداوند به ما هدیه کرده است نگهداری کنیم و شریک و سهیم باشیم.

چند سال درختکاری در کنگره 60 را تجربه نمودید.
به لطف خداوند ۱۱ بار در اردوی درختکاری کنگره 60 شرکت نمودم.

به عنوان سخن آخر پیامی در رابطه با درختکاری کنگره 60 بیان کنید.
از عزیزان مسافر می خواهم که این فرصت را از دست ندهند و حواسشان به ثبت نام‌ در اردوی درختکاری باشد که در اسفند ماه انجام می شود تا بتوانند در این اردو شرکت کنند، زیرا امسال بسیاری از عزیزان مهلت ثبت نام را از دست دادند و از این اردو نتوانستند بهره مند شوند.


 

سپاسگزاریم که با صبر و بردباری پاسخگوی سوالات ما بودید.

عکس:مرزبان خبری مسافر مهدی

گفت و گو: مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .