English Version
English

آقای مهندس تعطیلات را به یک الک تشبیه کرده است.

آقای مهندس تعطیلات را به یک الک تشبیه کرده است.

هفتمین جلسه از دوره چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران روزهای یکشنبه نمایندگی رضا مشهد با نگهبانی موقت مسافر امین، استادی کمک راهنما مسافر محمود و دبیری موقت مسافر جواد با دستورجلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم؟" روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/28 راس ساعت ۱۷ شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد
سلام دوستان محمود هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم که آخرین جلسه 1401 درخدمت شما هستم، ابتدا سال جدید و عید نوروز را به همگی دوستان تبریک عرض میکنم و ان شاالله که بتوانیم یک سال خوب را برای خودمان بسازیم همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض میکنم و امیدوارم از این ماه برداشت خوبی داشته باشید.

اما در مورد دستور جلسه از تعطیلات چگونه استفاده کنیم؟ اگر بخواهیم به صورت کلی به این دستور جلسه نگاه کنیم در طول یک سال تلاش کردن و کار کردن نیاز داریم به استراحت کردن که معمولا این را استراحت به سه شکل میشود انجام داد؛ یکی این که به مسافرت بروید یا در خانه استراحت کنی یا اینکه برای دید و بازدید به منزل اقوام سر بزنیم که سنت حسنه و خیلی خوبی هم هست و خیلی هم سفارش شده اما این دستور جلسه در کنگره چه نقشی دارد؛ خب ما لفظ مسافر را یدک می کشیم و وقتی صحبت از مسافر میشوذ یعنی سفر تا انتها و این تعطیلات خیلی کاربرد دارد.
در شعبه ها و در کلنیک ها خیلی ها در حال خدمت کردن هستند و هدف از خدمت این هست که یک مسافر به راحتی به رهایی برسد و لذت ببرد اگر این تعطیلات نباشد این نیروهای خدمتی فرسوده می شوند؛ چون اینجا کسی به خاطر خدمت کردن مزد مالی نمی گیرد و تنها عشق و محبت و دوست داشتن مزد خدمت می باشد. هرشخص برای دل خودش خدمت می کند؛ تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی یک فرصتی هست برای اینکه خدمتگزاران هم یک استراحتی بکنند و به زندگی شخصی هم برسند ولی یک کاربرد دیگه ای هم دارد که آقای مهندس تعطیلات را به یک الک تشبیه کرده است.
جناب مهندس می فرمایند این تعطیلات برای آنهایی است گه برای درمان آمده اند؛ در این تعطیلات کسی که سی دی می نویسد، سروقت دارویش را میخورد، فرصتی دارد برای ارتقاء یافتن ولی کسانی که گریز میزنند و گوش به فرمان نیستند در تعطیلات به راحتی از الک رد می شوند و اثری از این دسته افراد بعد از تعطیلات نیست؛ امیدوارم که همه دوستان سفر اولی هدفشان مشخص باشد، وقتی هدف مشخص باشد یک مبدا هست و یک مقصد و یک مسیر داریم؛ اگر من مقصدم مشخص باشد 10 یا 11 ماه دیگر باید به درمان برسم و اگر هدفم درمان باشد طبیعتا این تعطیلات فرصتی است برای ارتقاء ولی اگر هدفت ترک کردن باشد همون سبد سیبی است که یک سیب خراب دارد و اگر جدا نکنی الباقی سیب ها خراب میشوند.
برای همگی شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم برای تعطیلات پیش رو برنامه ریزی داشته باشید، در کنگره هیچ وقت آموزشها قطع نمی شود، درسته جلسات نیست ولی سی دی گوش کردن هست سی دی نوشتن هست و خیلی چیزهای دیگر و قطعا راهنمایان توصیه ها را میکنند و امیدوارم از این تعطیلات به جهت استراحت و به جهت دیدوبازدید و هم به جهت آموزش به خوبی استفاده کنیم.
از اینکه به صحبت های من گوش دادید، متشکرم.


تایپ:مسافرمسعود لژیون دهم
ویرایش و ارسال خبر: مسافر وحید
عکاس: مسافر وحید
مرزبان خبری: مسافر احمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .