English Version
English

تعطیلات فرصت خوبی برای ریکاوری جسم و روان است

تعطیلات فرصت خوبی برای ریکاوری جسم و روان است

ششمین جلسه از دوره بیست و هشتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، شعبه میرداماد، با استادی مسافرعلی، نگهبانی مسافرفرزاد و دبیری مسافر رسول، با دستور جلسه هفتگی "از تعطیلات چگونه استفاده کنیم" یکشنبه28اسفند ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم مسافر:در ابتدا فرا رسیدن عید باستانی را به همه عزیزان تبریک می گویم و تولد دوباره  طبیعت.  و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به آقای مهندس و خانواده محترمشان پیشا پیش تبریک عرض می نمایم .
دستور جلسه این هفته  از تعطیلات چگونه استفاده کنیم. خدا را شکر در کنگره 60 آقای مهندس هیچ‌چیز را کم و کسر نگذاشته است. با توجه با آموزش‌هایی که می‌بینیم اگر دو هفته از کنگره دورباشیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. قبل از ورود به کنگره بزرگ‌ترین دشمن برای من  تعطیلات بود . چون در سال با یک زندگی نیم‌بند ،با یک ساز ناکوک امورات را می‌گذراندم. اول از این‌که خواب شب نداشتیم در خانواده آرامش نبود . برای این‌که زندگی کردن را بلد نبودیم با مصرف کردن مواد مشکلاتمان چند برابر می‌شد . خدا را شکر الآن آرامش به زندگی‌ام برگشته است . این اولین سالی است که بدون هیچ‌گونه مواد مخدری  عید نوروز را جشن می‌گیرم .تازه متوجه شدم این برف و بارانی که امسال خداوند لطف کرد چه نعمتی بود .ما باید ارزش وقت ، زمان را بدانیم تنها چیزی که با هیچ پول و ثروتی نمی‌شود خرید زمان است. در این فکر باشیم سالی که گذشت چه‌کاری انجام دادیم برنامه‌ریزی برای آینده چه است مهم‌ترین اتفاقی که در سال گذشته برای من افتاد رهایی از بند اعتیاد بود.تعطیلات فرصت خوبی برای ریکاوری جسم و روان است .که همان مثلث درمان است.مهم‌ترین رکن اساسی یک جامعه خانواده است ما اگر نتوانیم خانواده خوب تربیت کنیم جامعه هم دچار یک سری تنش‌هایی می‌شود. امیدوارم از تعطیلات استفاده لازم را ببرید 

تهیه:مسافر امید

تایپ: مسافر حسین

ارسال: مسافر ایمان

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .