English Version
English

تعطیلات وقتی معنا دارد که پرکار باشیم

تعطیلات وقتی معنا دارد که پرکار باشیم

جلسه چهاردهم از دور بیست‌ و‌ هشتم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی کمک راهنما مسافر امیرحسین ، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده کنیم» در روز یکشنبه 28 اسفند ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد جلسه:
سلام دوستان امیرحسین هستم یک مسافر. خداوند را بابت حضورم در کنگره 60 شاکر و سپاسگزارم، از اقای مهندس تشکر می‌کنم، از راهنمایان گرامی سپاسگزاری می‌کنم.
دستور جلسه، از تعطیلات چگونه استفاده کنیم. تعطیلات وقتی معنا دارد که پرکار باشیم. وقتی وارد کنگره می‌شویم، شروع به آموزش گرفتن می‌کنیم، پرکار هستیم و وظایف خود را به درستی انجام می‌دهیم، اینجا تعطیلات معنا پیدا می‎‌کند. آقای مهندس در مورد کار کردن خیلی تاکید می‎‌کنند که شرایط کار در سفر اول و دوم متفاوت است.
در سفر اول الویت درمان و کنگره است بعد کار، در سفر دوم، الویت کار است بعد کنگره. اگر کسی در کنگره غیبت غیر موجه داشته باشد در سفر خود با مشکل مواجه می‌شود، ولی اگر فرمان باشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد و می‌توانیم با خیال راحت به تعطیلات برویم. در تعطیلات عید نوروز با خانواده و افراد جامعه هم حس می‌شویم و به ما کمک می‌کند ارتباطات خود را تقویت کنیم. در تعطیلات باید خیلی مواظب باشیم نظم خوابمان به هم نریزد. مسافرت را با برنامه ریزی و حساب و کتاب برویم.
عید نوروز را پیشاپیش تبریک می‌گویم، این عید با ماه مبارک رمضان مقارن شده است. کنگره 60 و روش دی اس تی از ماه مبارک رمضان الگو برداری شده، به همین خاطر در کنگره 60 این ماه از ارزش بالایی برخوردار است.

تایپ،تنظیم و ارسال: مسافر محمد

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .