English Version
English

اعمال ما روی تقدیر اثر می گذارد

اعمال ما روی تقدیر اثر می گذارد

هشتمین جلسه از دور ششم لژیون سردار نمایندگی حر با استادی پهلوان احمد و با دستور جلسه "ثروت" در  روز دوشنبه 22 بهمن ماه 1401 ساعت 19:00 آغاز به کار نمود

سلام دوستان  احمد هستم یک مسافر،
دستور جلسه این هفته لژیون سردار( ثروت) است زمانی من در جوانی دوست دارم یک ماشین داشته  باشم یا دختری را دوست دارم و به خاطر او حتی با خانواده خودم هم می‌جنگم اما چه اتفاقی می‌افتد که پنج سال یا شش سال بعد این عشق تبدیل به تنفر می‌شود؟ می‌خواهیم یک مغازه بخریم و یا حتی اجاره کنیم اول خیلی ذوق داریم اما بعداً  می‌بینیم که کمبود داریم و تامین نشده‌ایم و دنبال خواسته‌های بزرگتری هستیم خانه ۵۰ متری را می‌خواهم تبدیل کنم به خانه ۷۰ متری و با خودم فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد من ثروتمند هستم و دیگر خواسته‌ای ندارم اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ من بارها گفته‌ام باید به لژیون سردار بها بدهیم چون باید اجازه به ما داده شود تا بتوانیم ببخشیم زمانی ما یک ماشین یا موتور را می‌خریم و همان ماشین باعث قتل من و کل خانواده می‌شود  آیا این ثروت است؟ اصلاً من ثروت را در چه می‌بینم؟  من یک فرد ثروتمند هستم اما یک بیماری دارم یا فرزندم مریض است و می‌گویی هرچه ثروت دارم می‌دهم فقط بچه‌ام خوب شود سلامتی ثروت است یا پول؟
ثروت: فهم، دانایی، عشق، محبت، گذشت، بخشش  و کاربردی کردن آن‌ها است و ما در کنگره آرام آرام این‌ها را کاربردی می‌کنیم
در قرآن آمده کسانی که امر به منکر می‌کنند و نهی از معروف، به آنها اجازه بخشیدن داده نمی‌شود بخشیدن چیست؟ همه ما توسط اعمال‌مان سقوط کردیم به عقیده من این‌جا جهنم است زمانی که در رانندگی یکی جلوی تو می‌پیچد و عصبانی می‌شوی و می‌خواهی به هر نحوی از آن جلو بزنی، فیلمی را می‌دیدم که جهنم و بهشت را نشان میداد جهنم جایی بود که یک دیگ بزرگ پر از غذا بود و افرادی دور آن  جمع شده بودند اما قاشق‌ها آنقدر بلند بود که نمی‌توانستند از آن غذا بخورند و اما در بهشت هم این شرایط بود اما افراد به هم کمک می کردند تا بتوانند از آن غذا بخورند در کنگره چه اتفاقی می‌افتد که یک راهنما می‌آید و در ابتدا به جسمش  که از طبیعت  و هستی است  خدمت می‌کند و روز به روز حالش بهتر می‌شود ما بخشندگی را از این‌جا شروع می‌کنیم زمانی که به جسم خودمان خدمت می‌کنیم تا خوب بشود و وقتی جسم‌مان خوب شد به دیگران خدمت می‌کنیم تا آنها هم خوب بشوند و هستی شروع می‌کند به بخشیدن به تو و یک سری اتفاقات عجیب می‌افتد.
آقای مهندس هر چه می‌گویند از قرآن است و قرآن می‌گوید انسان‌ها در گرو اعمال خودشان هستند زمانی ما یک ماشین داریم و به علت عدم پرداخت بیمه آنان ماشین توقیف است و ما به مشکل برخوردیم می‌خواهیم آن ماشین را بفروشیم اما تا آزاد نکنیم و بدهی آن را پرداخت نکنیم نمی‌توانیم یا به فرودگاه میروی و می‌گویند به علت فلان مالیات نمی‌توانید از کشور خارج بشوید هستی هم همین است ما یک سری بدهی داریم که باید آن را پرداخت کنیم این یعنی تزکیه و پالایش و این بدهی‌ها من را سنگین کرده است خداوند می‌فرماید بهشت من به وسعت آسمان‌هاست و همچنین جهنم نیز به وسعت آسمان‌هاست اما به علت بدهی‌هایی که دارم به من اجازه داده نمی‌شود وارد بهشت بشوم و در کنگره با تزکیه و پالایش روز به روز حال‌مان بهتر می‌شود وقتی عضو لژیون سردار می‌شویم دنور و یا پهلوان می‌شویم فکر نکنیم که داریم به کنگره می‌بخشیم نه، خداوند به ما این اجازه را داده است به من لقب بخشنده می‌دهند اما در واقع من دارم بدهی‌های خودم را پس می‌دهم.
اعمال ما روی تقدیر اثر می‌گذارد و تقدیر آن چیزی است که ما از قبل با خود به همراه آورده‌ایم.
من می‌بخشم و یا به دیگران خدمت می‌کنم مخصوصا در کنگره که به همه علوم وارد شده است،  وقتی این اجازه و این علم به تو داده شده است و همراهی نکنی کافر هستی تا زمانی که خداوند به تو آگاهی نداده بازخواست  نمی‌کند اما در کنگره این آگاهی به ما داده شده است.
در قرآن آمده است آیا آنانی که از لحاظ روحی و عقلی مرده بودند و تو از طریق ایمان به آنها نور دادی در پرتو همان نور در میان مردم به سلامت و درستی زندگی می‌کنند با آنان که هنوز در جهل و ناآگاهی خودشان هستند برابرند؟ آقای مهندس می‌فرمایند تو زمین را آباد کن باران خودش می‌آید منظور این است که ما درست زندگی کنیم خیلی‌ها پولدار هستند اما حال‌شان اصلا خوب نیست.
من که ۵۰۰ میلیون تومان داده‌ام و پهلوان شده‌ام از سرمایه‌ام ندادم از درآمدی که دارم داده‌ام یک نفر هم از درآمدی که دارد زور میزند تا بتواند ۶ میلیون تومان لژیون سردار را بدهد و او هم  پهلوان است، پهلوانی 500 میلیون تومان نیست، شخصی زور میزند 1میلیون تومان بدهد  و آرزو می‌کند که بتواند دنور بشود در کنگره افرادی را داریم که در جشن گلریزان اول ۵۰۰۰۰ تومان داده‌اند اما آرزو داشتند که دنور شوند و الان  دنور شده‌اند اگر ما بخواهیم در ادامه در کنگره به ما داده می‌شود همه‌اش هم  مالی نیست شخص خود من تازه امسال تغییراتی در زندگی‌ام داشتم و فهمیدم که یخرج من الظلمات الی النور یعنی چه؟ تاریکی یعنی چیزی را نتوانی حل کنی و این ظلمت است و به تو اجازه می‌دهم با تفکر و تعقل آن را حل کنی، بخشندگی برای خودمان، خانواده و زندگی‌مان لازم است و کنگره این اجازه را داده تا ما ببخشیم امیدوارم همه به فهم آن برسیم و کاربردی کنیم.

تهیه گزارش: دبیر لژیون سردار مسافر امین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .