English Version
English

تعطیلات، فرصتی برای خانه تکانی درون

تعطیلات، فرصتی برای خانه تکانی درون

«یاد الله در هر جا، یادِ خود، از قطره به اقیانوس است.»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «خدا را دوست داری، مخلوقاتش را دوست نداری؟!»

سلام دوستان زهرا هستم همسفر محمد؛
به نام خداوند لوح و قلم، حقیقت نگار وجود و عدم        خدایی که داننده رازهاست، نخستین سرآغاز آغازهاست
پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به جناب مهندس، خانواده محترم‌شان و دیگر اعضای کنگره۶۰ تبریک عرض می‌کنم. پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست.

سال۱۴۰۱ رو به پایان است؛ امسال را با تمام بدی‌ها، خوبی‌ها، غم‌ها و شادی‌ها به پایان می‌رسانیم. سال جدید، آغازی برای یک جهش دوباره، یک تحول و تغییر فوق‌العاده است. ماه رمضان هم مصادف با سال جدید شد که در چنین ماه عزیز پربرکت جناب آقای مهندس بهترین و کامل‌ترین روش برای درمان اعتیاد، روش DST را کشف کردند.

در رابطه با دستور جلسه چگونه می‌توانم از تعطیلات استفاده کنم؟ به نظر من، تعطیلات فرصتی برای تفکر کردن است که در طول سال چه آموزش‌هایی از کنگره گرفته‌ام، آیا تا به الان توانستم، آن‌ها را در زندگی‌ خود کاربردی کنم؟ آیا خسارت‌هایی که به خود، خانواده و جامعه وارد کردم، توانستم جبران کنم؟ اکنون من می‌دانم که جبران خسارت از جامعه یعنی اگر در تعطیلات به مسافرت رفتم یا در تفریح روز طبیعت، خیلی مراقب محیط زیست باشم. بسیاری از ما قبل از سال جدید خانه تکانی می‌کنیم؛ به نظر من امسال تعطیلات یک فرصت است؛ زمانی که با روزه گرفتن جسم من پاکسازی می‌شود و عمل اتوفاژی اتفاق می‌افتد، روح، روان و قلبم را نیز از هر ضدارزشی که در درونم هست، پاکسازی کنم یا خانه تکانی کنم. دلم را از هر پلیدی، زشتی، کینه، حسادت و ... خالی کنم و بهترین سال را برای خودم رقم بزنم. از این که به مشارکت من توجه کردید، ممنونم‌.

با تشکر از حس زیبا و برداشت آموزنده، همسفر زهرا عزیز

و همدلی شما همسفران همیشه همراه

نویسنده و تایپ: همسفر زهرا، رهجوی کمک‌راهنما همسفرمریم (لژیون ششم)

ویراستار: همسفر وجیهه، رهجوی کمک‌راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم) و همسفر زهرا، رهجوی کمک‌راهنما همسفر معصومه (لژیون نهم)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .