English Version
English

در تعطیلات باید حواسمان به خواب به موقع باشد

در تعطیلات باید حواسمان به خواب به موقع باشد

ششمین جلسه از دوره هشتاد و دوم از کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی شادآباد با استادی کمک راهنمای محترم مسافر پیام و نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده کنیم» در روز شنبه 27 اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ شروع به کارکرد.

سلام دوستان پیام هستم یک مسافر.
امروز در مورد دو موضوع صحبت می‌کنیم ابتدا دستور جلسه هفتگی از تعطیلات چگونه استفاده کنیم و موضوع بعدی در مورد تولد حسین عزیز است. من خاطرم است سال‌های 87 و 88 تعطیلات عید جلسه برقرار بود و حدوداً هشت سالی است که عید جلسات تعطیل هست و خیلی هم کار مثبت و بجایی است، شاید ترسی به دل مسافران سفر اول بیافتد که در این تعطیلات چه اتفاقی در نبود جلسات برای ما می‌افتد. صحبتی که با آقای رضوانی داشتم در مورد اینکه زندگی در بیرون کنگره 60 چگونه می‌گذرد؟ نباید در حال احساسم ذره‌ای معضل ایجاد شود چرا؟ به دلیل اینکه راه صراط مستقیم یک‌راه بیشتر نیست، چون تفکر کنگره 60 مشخص است پیشنهاد من این است که این چرخه سی دی و خواب به‌موقع از بین نرود، این معضلی است که همیشه راهنماها با رهجوهایشان در تعطیلات دارند.


ما چه در کنگره 60 باشیم چه نباشیم باید حتماً به این اصول وصل باشیم و چرخه‌مان را مثل روز عادی ادامه دهیم من اگر در تعطیلات کاری را بخواهم انجام دهم که نباید انجام دهم باید حتماً تصمیم خود را بگیرم و باید خیلی دقت کنم چون ساختار کنگره 60 با سازمان‌های دیگر فرق دارد که دور از جلسات باشد منجر به مصرف مواد می‌شود چون قالبی که درکنگره 60 ساخته می‌شود نباید با یک تعطیلات خراب شود و باید جوری باشد که سالیان سال از این ساختار استفاده کنیم و خودم هم می‌خواهم یک استراحت و در کنارش آموزش و نوشتن سی‌دی‌ها را داشته باشم.
و اما حسین عزیز با مصرف حشیش و تریاک وارد کنگره شد اصولاً کنگره 60 خانه آخر همه ماست قاعدتاً ره‌جوهایی که به سازمان‌های دیگر را می‌روند و با دانسته‌هایی وارد کنگره 60 می‌شوند کار راهنماها را سخت‌تر می‌کنند به دلیل اینکه باید داروی اوتی مصرف کنند.
حسین با مشکلات روحی و جسمی زیاد و چهره‌ای آشفته وارد کنگره 60 شد و خیلی هم حضور در کنگره 60 و حتی گرفتن دارو هم برای او سخت بود به دلیل مشکلات کاری که داشتند. من به رهجوهایی که شب‌کار هستند فشار می‌آوردم که روز کار بشوند چون یک هفته صبح کار بودن و یک هفته شب‌کار بودن باعث می‌شود سیستم بدن کاملاً به هم بریزد ولی حسین توانست از این مرحله عبور کند و یک سفر خیلی خوبی داشته باشد، به حسین عزیز تبریک می‌گویم، حسین به‌محض اتمام سفر اول درمان سیگار را شروع کرد، این خیلی مسئله مهمی است برای کسانی که اعتیاد خود را درمان می‌کنند. به راهنمای درمان سیگارشان جناب آقای میلاد کاظمی تبریک می‌گویم امیدوارم حسین به آرزویی که دارد و آن‌هم دریافت شال کمک راهنمایی است برسد.
از اینکه به صحبت‌های بنده گوش دادید از شما سپاسگزارم.
صحبت‌های مسافر حسین در جشن تولد اولین سال رهایی
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


خدا را شاکرم که در این جلسه حضور دارم و از تمام عزیزانی که در این تولد شرکت کردند متشکرم.
از راهنمای عزیزم آقای محرابی تشکر می‌کنم. از راهنمای درمان سیگارم آقای کاظمی تشکر می‌کنم و درنهایت از جناب آقای مهندس دژاکام بنیان کنگره 60 و استاد امین و خانواده محترم دژاکام کمال تشکر رادارم.


تایپ: مسافر مهدی و مسافر محمد
مرزبان کشیک: مسافر احمد
عکس و تنظیم: مسافر سعید و مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .