English Version
English

زنجیره‌های محبت و عشق است که ما را در کنگره مانند زنجیر به هم متصل کرده(نمایندگی یاس)

زنجیره‌های محبت و عشق است که ما را در کنگره مانند زنجیر به هم متصل کرده(نمایندگی یاس)

دوازدهمین جلسه از دوره پنجاه و ششم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس، با استادی همسفر زهرا کمک راهنما، نگهبانی مسافر زهرا و دبیری همسفر اعظم، با دستور جلسه «وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من» روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان زهرا هستم همسفر.

خدا را شاکرم که برای سومین سال، برای دستور جلسه وادی چهاردهم به‌عنوان استاد جلسه انتخاب شدم. امیدوارم هر گره‌ای که در این وادی دارم برطرف شود.وادی چهاردهم وادی عشق و محبت است. من قبل از کنگره مدام از خداوند گله می‌کردم که چرا بعضی آدم‌ها و یا بسیاری مشکلات سر راهم قرار می‌گیرد و چرا باید آن‌ها را تحمل‌کنم؟ ولی بعدازاینکه تحت آموزش‌های کنگره قرار گرفتم، خداراشکر متوجه شدم که همه این‌ها اضداد هستند و برای رشد و پیشرفت من در این بعد حیات زمینی، لازم هستند.

مثلاً اگر انسانی که در کنار من زندگی می‌کند، دارای صبر زیادی است و من صبور نیستم، در اصل دارد به من آموزش می‌دهد تا صبور باشم. پس اضداد مانند یک تکانه برای بیداری و پیشرفت انسان‌ها هستند.

در این وادی از امواج هم صحبت شده، خیلی جالب است ما وقتی به یاد کسی هستیم، شاید آن فرد در آمریکا زندگی کند، ولی حس ما به او منتقل می‌شود و امکان دارد که با ما تماس بگیرد و بگوید؛ من هم به فکر شما بودم! یا وقتی پشت سر کسی غیبت می‌کنیم، شاید آن فرد اصلاً متوجه غیبت کردن ما نشود، ولی ناخودآگاه به ما بدبین خواهد شد. چون حس ما از طریق امواج به او منتقل‌شده است. انتقال امواج حتی خیلی سریع‌تر از یک تماس تلفنی اتفاق می‌افتد.

عشق و محبت نیز همین‌طور است. وقتی ما به کسی بدون توقع عشق و محبت می‌ورزیم، خیلی زود حس خوب به ما دست می‌دهد. من قبل از کنگره اگر به کسی محبت می‌کردم، یا کاری برای کسی انجام می‌دادم در مقابل توقع داشتم که آن‌طرف جبران کند و وقتی جبران نمی‌کرد، حسم نسبت به او خراب می‌شد. ولی الان متوجه شدم که عشق و محبت بلاعوض تنها چیزی است که حالم را خوب می‌کند. آقای مهندس هم توانستند با عشق بلاعوضی که به انسان‌ها دارند، راه درمان را به ما نشان دهند.

خطابه سوم در رابطه با زنجیره‌های عشق است. آقای مهندس مطرح می‌کنند که؛ عشق به لمس و به سخن و قرارداد نیست، بلکه عشق؛ گذشتن و رفتن و باز گشتن و کامل شدن و پیوستن به قدرت مطلق است.

 همین زنجیره‌های محبت و عشق است که ما را در کنگره مانند زنجیر به هم متصل کرده و همه ما دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا یک نفر به رهایی برسد.

گردآوری و تایپ: مسافر خدیجه- نمایندگی یاس
ویرایش: مسافر کبری- نمایندگی یاس
بازبینی: مسافر سمانه
ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .