English Version
English

عشق نیاز به بستر مناسب دارد

عشق نیاز به بستر مناسب دارد

چهارمین جلسه از دوره هجدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی خرم‌آباد، با نگهبانی مسافر حمزه و دبیری مسافر مجید و استادی کمک‌راهنما مسافر رضا، با دستور جلسه "وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من" در روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

بعضی‌ها ممکن است بگویند شور و حال در کنگره کم شده است، این یک قضیه شخصی است و بستگی به خود انسان‌ دارد که تنور آن شخص چقدر داغ شده است، تنور نیاز به سوخت دارد، کسی که سوخت نداشته باشد تنورش هم سرد می شود. هیزم این تنور اجرای حرمت‌ها و قوانین کنگره، سی دی نوشتن، نظم داشتن و ... است. میزان شور و هیجان افراد در کنگره و داشتن حس محبت، نتیجه عملکرد خود اشخاص است. وقتی شخصی کارهایی که کنگره از او می‌خواهد را انجام ندهد از حرارت تنورش کم می‌شود، کسی که دیر از خواب بیدار می‌شود و کسی که با وجود توان مالی به کنگره کمک نمی‌کند، از شور و حرارتش کم می‌شود.
هیچ چیز در هستی و کائنات رایگان نیست، مگر اینکه پای نیروهای تخریبی در میان باشد که آن هم بعدا چند برابرش را از حلقوم شخص بیرون می‌کشند.
قضیه عشق مثل درمان اعتیاد است. ما یک فرمول داریم: هر چیزی که مستقیم دنبالش بروید به آن نمی‌رسید، اگر مستقیم دنبال درمان اعتیاد بروید به آن نمی‌رسید، اگر مستقیم دنبال عشق و محبت بروید به آن نمی‌رسید؛ ما فقط می‌توانیم بستر عشق و درمان اعتیاد را فراهم کنیم. وقتی ما ظرفیت و بستر عشق و درمان اعتیاد را داشته باشیم، هستی و کائنات آنها را به ما می‌دهد. درست کردن ظاهر هیچ نتیجه‌ای ندارد و باید درون و تفکر انسان‌ها درست شود، ما دنبال این هستیم که انسان‌ها را با خودشان آشنا کنیم، و به یادشان بیاوریم که چه کسی هستند تا خودشان را پیدا کنند و درونشان درست شود تا به عشق و محبت و آرامش برسند.

 

تایپ، تنظیم و ارسال مطلب:

مجید(ش) مسافر لژیون یکم، به کمک‌راهنمایی آقا رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .