English Version
English

خلاصه سی‌دی تشنگی

خلاصه سی‌دی تشنگی

سلام دوستان علیرضا هستم مسافر، پس از نوشتن سی‌دی تشنگی به دلیل زیباییِ آن بر آن شدن که خلاصه‌ای از این سی‌دی را خدمت شما عزیزان قرار دهم.
مسائل مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما باید به خودمان بیشتر توجه کنیم و بتوانیم به گنج درون خودمان پی ببریم، دنبال آب نگردیم تشنگی را بجوییم جای آب هر چیزی را میتوانیم قرار دهیم وقتی تشنه میشوید آب خودش می آید، موقعی شیر مادر سرازیر می‌شود که بچه به دنیا می آید، وقتی ما خواستار چیزی باشیم به دنبالش پیش می رویم اگر آن خواسته قوی باشد درجهتش قدم میگذاریم و  برنامه می چینیم و به آن زمان میدهیم.
مشکلات مالی مهم است وباید به آن توجه کرد و پس انداز کنیم، به آنهایی که بدون حرف عمل میکنند باید توجه کرد،
آقای مهندس همیشه گفتند که باید برای کنگره بهترین باشیم کسانی که نمیتوانند مرزبان یا نگهبان باشند و یا خدمتی انجام دهند اگر وضعیت مالی خوبی دارند میتوانند در لژیون مالی کنگره خدمت کنند.
ماباید تشنگی را بجوییم هر چیزی را می‌خواهیم، حالا هر چیزی میتواند باشد فقط بایدطبق قوانین شرعی و  صراط مستقیم باشد امیدواریم افراد کنگره ی ۶۰ به آن حد از دانایی و توانایی رسیده باشند که بتوانند انسان های لایق را انتخاب کنند انسان هایی که شایستگی آن جایگاه را داشته باشند و انتخاب آنها بر مبنای احساسات نباشد، به طور مثال آقای مهندس در مسئله ی دانشگاه تشنگی را داشتند و دارند و به آن نزدیک می‌شوند. در لژیون ایکس (لژیون کاهش وزن) اضافه وزن بالای ۱۴ کیلو  را باید بپذیرند و روشی را انتخاب کنند (زبان بدن) که خود جسم چربی های اضافه ی خود را بیرون بریزد،
کالری شماری نکنیم کمک راهنمایانی که کالری شمار هستند از این پس دیگر در سمت کمک راهنما نیستند و ضمنا کسانی هستند که در ده ماه ۴۰ یا ۴۵ کیلو کاهش وزن داشتند.

 

به‌قلم: مسافر‌ علیرضا رهجوی‌ کمک‌راهنما‌ مسافر‌ شهرام‌ لژیون‌ نهم

ویراستاری‌ و‌ ارسال: مسافر‌ امیرحسین

تهیه‌ و‌ تنظیم‌ سایت‌ نمایندگی‌ پرستار

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .