English Version
English

حس اولین قوه به کار گیری نیروی عقل و ایمان می‌باشد

حس اولین قوه به کار گیری نیروی عقل و ایمان می‌باشد

جلسه اول از دوره بیست و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی خواجو با استادی‌ کمک‌ راهنما مسافر محسن، نگهبانی مسافر جلیل و دبیری‌ مسافر بهروز با دستور جلسه اول «وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من» و دستور جلسه دوم« جشن تولد اولین سال رهایی مسافر محمد» در روز پنج‌شنبه 25 اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد جلسه:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. خداوند را شاکر هستم، به من فرصت داد تا دراین جایگاه قرار بگیرم و آموزش بگیرم. از آقای مهندس، خانواده محترمشان و راهنمایان خودم برای فراهم نمودن این بستر تشکر می‌کنم. دستور جلسه این هفته وادی چهاردم می‌باشد. هر کسی از دیدگاه خودش عشق را تعریف کرده است. اما بحث ما همان عشقی است که در کنگره تعریف می‌نمایند. آقای مهندس برای ما مثلث عشق را تعریف می‌کنند که شامل سایه‌ها، جاذبه و حس می‌باشد. برای این که ما عاشق و معشوق باید چیزی وجود داشته باشد ، چه در بعد فیزیکی و چه در بعد ماورایی تا ما بتوانیم عاشق آن بشویم. ضلع دوم جاذبه است که همان نیروی کشش می‌باشد، یعنی شخص در خودش قدرت جذب ایجاد می‌کند و ما را به سمت خودش می‌کشد. سومین پارامتر حس می‌باشد که اولین قوه به کار گیری نیروی عقل و ایمان می‌باشد. اگر ما بتوانیم حس را در درون خود ایجاد بکنیم می‌توانیم عاشق شخص دیگری بشویم. عشق سه مرحله دارد. مرحله اول عشق مخلوق به مخلوق می‌باشد، مانند کاری که آقای مهندس انجام می‌دهند یعنی به تمام انسانها عشق می‌ورزند. راهنما هم باید عاشق رهجوی خودش باشد و عاشق رها شدن آن. مرحله دوم عشق مخلوق به خالق می‌باشد و زمانی اتفاق می‌افتد که از مرحله عشق مخلوق به مخلوق شخص گذشته باشد. مرحله سوم عشق خالق به مخلوق می‌باشد، یعنی زمانی که ما به مرحله دوم رسیدیم می‌توانیم وارد مرحله سوم بشویم.

دستور جلسه دوم تولد اولین سال رهایی مسافر محمد

محمد اردیبهشت دو سال پیش با مصرف تریاک وشیره وارد کنگره شد. ایشان چون چند الگوی خوب داشت از همان ابتدا فرمانبردار خوبی بود. سفر بسیار مرتب و بدون غیبت داشت. در طول سفر اول دبیر لژیون بود و در قسمت ورزش بسیار فعال بود. در سفر اول وارد لژیون سردار شد و بعد از رهایی در جایگاه دنوری قرار گرفت. همسفر محمد در سفر دوم وارد کنگره شد و واقعا بال پروازش شد. برای محمد و همسفرانشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

اعلام سفر مسافر محمد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر، آنتی‌ایکس مصرفی تریاک و شیره، روش درمان DST، داروی درمان OT، مدت سفر ۱۰ ماه، رهایی 1 سال، با کمک راهنمایی مسافر محسن، ورزش فوتبال

آرزوی مسافر محمد: امیدوارم جایگاه راهنمای تازه‌واردین را تجربه کنم و امیدوارم خیلی زود مشکل OT  برای همه مسافران برطرف گردد.

آرزوی همسفر عاطفه: امیدوارم عشق و محبت روز به روز بین مسافران و همسفران بیشتر شود.


سخنان مسافر محمد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. از آقای مهندس تشکر می‌کنم برای فراهم نمودن این بستر. تشکر می‌کنم از راهنمای خودم به خاطر زحماتی که برای من کشیدند. چیزی که در این دوسال خوب توانستم درک بکنم صراط مستقیم بود. قبل از کنگره همیشه خودم را دست کم می‌گرفتم و در کنگره به خودباوری رسیدم. خدا را شکر امروز صبح به این فکر نکردم که به چه کسی زنگ بزنم تا برای من موادمخدر بیاورد و بعد چگونه خانواده خودم را دور بزنم تا بتوانم مصرف کنم.

سخنان کمک راهنمای همسفر:
سلام دوستان زهره هستم همسفر. خدا را شکر می‌کنم یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم. این تولد زیبا را خدمت این خانواده تبریک عرض می‌کنم. خیلی خوشحالم تولد این عزیزان مصادف شد با دستور جلسه عشق و محبت. خانم عاطفه وقتی وارد لژیون شدند خیلی حال خرابی داشتند و خدا را شکر بعد از رهایی مسافرشان خیلی خوب سفر خودشان را شروع کردند. سی دی ها را خیلی خوب می‌نوشتند و همیشه در کنگره حضور داشتند. امیدوارم عشق و محبت روز به روز بین خانم عاطفه و مسافرشان بیشتر شود.

سخنان همسفر آرزو:
سلام دوستان آرزو هستم یک همسفر. خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان برای فراهم کردن این بستر تشکر می‌کنم. از راهنمای خودم تشکر می‌کنم که با آموزش‌هاشون باعث شدند من از تاریکی‌ها خارج شوم و به حال خوب برسم. از راهنمای مسافرم تشکر می‌کنم که با آموزش‌هاشون باعث شدند مسافر من خیلی تغییر کند. در پایان از همه خدمتگزاران شعبه تشکر می‌کنم.

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مرتضی

نمایندگی امین گلی (خواجو)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .