English Version
English

خلاصه سی دی ابر و باد

خلاصه سی دی ابر و باد

صراط مستقیم کوتاه‌ترین راهی است که شما را به هدف می‌رساند؛ در درمان اعتياد روش dst هم کوتاه‌ترین راه رسیدن به درمان است. وقتی می‌خواهید به یک مقصدی برسید کوتاه‌ترین راهی که می‌توانید به آن مقصد برسید صراط مستقیم است. از چیزهای موجود در زندگی بیشترین لذت را ببرید و از فرمان الهی تبعیت کنید. فرمان‌های الهی همان خرد جهانی هستند که باید از آن پیروی‌ کرد. چرا؟ چون تبعیت از آن‌ها پایه و ستون‌های محکم و استواری هست که در زندگی ما، در گروه‌هایی که هستیم، در کشورمان، در خانواده‌مان؛ پایه و ستون‌های محکم و استوار برقرار خواهد شد.

یک مسافر تا وقتی روی برنامه هست، دارو می‌گیرد، گریز نمی‌زند، سر جلسات حضور دارد، سی‌دی‌هایش را می‌نویسد روی صراط مستقیم است و موفق خواهد بود؛ و اینکه در این راه قرار بگیرد کار سختی است و کار آسانی نیست. فرد مصرف کننده با وجود مصرف مواد نمی‌تواند تصمیمات درستی بگیرد چون مواد انسان را از تعادل‌ طبیعی خارج می‌کند.


گذشت ایام مانند برق و باد می‌گذرد، باید ما به جسم و غالب خودمان رنگ و جان بدهیم. راهنما یک غالب است مثل غالب آجر سازی؛ اگر این غالب، غالب مرغوبی نباشد آن چیزی که از آن در می‌آید مرغوب نیست. غالب باید غالب محکمی باشد که شاگردهایی که پرورش می‌دهد از صلابت خوبی برخوردار باشند و نباید زیاد لوس کند یا خشم زیاد بگیرد و تعادل‌ را رعایت کند؛ اگر تعادل‌ رعایت نشود مانند درختی می‌شود که در آن پر از موجوداتی است که لانه‌سازی کرده‌اند که ما از آن‌ها اطلاعی نداریم اما شاخه و برگ‌های ظاهراً خوبی دارند. ظاهر خوب است ولی باطن چیز دیگری است، به طور مثال: ظاهراً در صف نماز است ولی در باطن همه نزول می‌خورند.

جناب مهندس سیستمی را طراحی کرده‌اند که به شخص وابسته نباشد. کنگره را به درخت تشبیه کرده‌اند که ریشه آن مهم‌ترین قسمت آن است. اگر ریشه قوی باشد و زمین مناسب و آب و خاک کافی باشد مواد غذایی داشته باشد آن درخت می‌تواند استوار باشد؛ بنیان کنگره ۶۰ ریشه آن است، تنه درخت دیده‌بان‌ها هستند، شاخه‌های اصلی ایجنت و مرزبانان هستند؛ مقالاتی که منتشر می‌شود همان غذایی هست که در تنه به شاخه‌ها می‌رسد و از آفتاب هم استفاده می‌کند که همان الهام است که انجام می‌شود.


نگارش: همسفر اعظم رهجوی کمک راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
ویرایش: همسفر فاطمه رهجوی کمک راهنما همسفر افسانه (لژیون دهم)
ارسال مطلب: همسفر پریسا مرزبان خبری

همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .