English Version
English

عشق و محبت واقعی را در کنگره60 دیدم

عشق و محبت واقعی را در کنگره60 دیدم

دومین جلسه از دور سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی کنگره۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران با استادی کمک راهنمای محترم مسافر مرتضی بادپا، نگهبانی مسافر غلامحسین و دبیری مسافر محمدعلی با دستور جلسه "وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من"  روز چهارشنبه 24 اسفندماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که در پایان سال جاری به من فرصت داد که یک‌بار دیگر این جایگاه را تجربه کنم. دستور جلسه امروز وادی چهاردهم یا عشق و محبت است. جناب مهندس خیلی از کلمه عشق استفاده نمی‌کنند؛ بیشتر از محبت صحبت می‌کنند. به فرموده ایشان، کلمه عشق دست کاری شده است و هر کس برداشت و تصور خودش را از آن دارد. هر شخصی که از عشق و محبت صحبت می‌کند، یا آن را تجربه نموده و یا اینکه یک متن را حفظ کرده و فقط آن را بیان می‌کند که فرق بین این دو بسیار زیاد است. به نظر بنده درک و صحبت از عشق و محبت کار انسان‌هایی است که با تزکیه و پالایش مدارج بالای آن را درک کرده‌اند. در وادی چهاردهم وقتی از استاد رعد درخواست می‌شود که در مورد عشق و محبت صحبت کنند، ایشان می‌فرمایند باید به دوره‌های گذشته خودم برگردم و شکست‌ها، تلخی‌ها و تاریکی‌هایی که بر من وارد آمده را مرور کرده تا بتوانم در مورد عشق و محبت صحبت کنم.

عشق و محبت را نمی‌توان با مطالعه و به‌صورت تئوری به دست آورد، البته خداوند مقداری از آن را در افراد خاصی قرار داده است، مانند عشق مادر به فرزند. بیشتر عشق و محبتی که بیرون از کنگره می‌بینیم درواقع معامله است. من عشق و محبت واقعی را در کنگره 60 دیدم؛ زیرا راهنمایان، مرزبانان و تمام خدمتگزاران در کنگره60نمونه بارز عشق و محبت هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی خدمت می‌کنند. برای درک بهتر از عشق و محبت باید سی‌دی‌های این وادی را بارها و بارها گوش داد تا بتوان از آن آموزش لازم را بگیریم. مطلب بعدی در خصوص تعطیلات نوروزاست که بایستی به یک سری نکات مهم توجه لازم را داشته باشیم. از قرار گرفتن در مکان‌های نامناسب خودداری کنیم، از انرژی خود مراقبت کرده و از انرژی دزدها فاصله بگیریم و در آخر امیدوارم تعطیلات خوبی را در کنار خانواده داشته باشید.

تایپ: مسافر مهدی

ویرایش و تنظیم: مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .