English Version
English

عشق و محبتی که در کنگره بود من را مجذوب خود کرد و ماندگار شدم.(نمایندگی میخک)

عشق و محبتی که در کنگره بود من را مجذوب خود کرد و ماندگار شدم.(نمایندگی میخک)

 هشتمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر، نمایندگی میخک، با استادی مسافر سمانه، نگهبانی موقت مسافر فاطمه و دبیری موقت مسافر نسیم، با دستور جلسه «وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من» روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۲:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان سمانه هستم یک مسافر

خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش ببینم, از راهنمایم خانم نوشین سپاسگزارم که این خدمت را به من سپردند.دستور جلسه‌ امروز «وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من» است. روزی که به کنگره آمدم و یک سفر اولی بودم، همیشه دنبال یک بهانه بودم که دیگر ادامه ندهم، اما عشق و محبتی که در کنگره بود من را مجذوب خود کرد و ماندگار شدم.

اساس کار کنگره بر پایه عشق و محبت است و قوی‌ترین سلاحی که در دنیا وجود دارد، عشق است، اما باید بستر لازم برای آن فراهم باشد. وادی چهاردهم سه مرحله عشق را بیان می‌کند که؛ عشق مخلوق به مخلوق، عشق مخلوق به خالق و درنهایت بالاترین مرحله عشق جایی است که عشق خالق به مخلوق را داریم. البته که انسان‌های کمی به این مرحله رسیده‌اند و تلاش بسیاری لازم است. باید در صراط مستقیم قدم برداریم، تزکیه و پالایش کنیم تا در این مسیر حرکت کنیم.

روش درمان در کنگره ۶۰ DST می‌باشد، افراد ‌زیادی خارج از کنگره هستند که درمان خود را با این روش شروع کرده اما موفق نشده‌اند، چراکه از آموزش‌ها، عشق و محبت کنگره بی‌بهره بوده‌اند.

از حکیمی پرسیدند قوی‌ترین دارو چیست؟ گفت:محبت، گفتند اگر جواب نداد چه؟ گفت: مقدارش را بیشتر کنید.به نظر من محبت مانند نور خورشید است. چراکه یک‌فاصله و حد تعادل دارد، اگر محبت زیاد و یا کم باشد، هردو باعث تخریب می‌شوند.

زمانی بود که حس من به یک نفر بد بود و از خدا می‌خواستم که فلان اتفاق برای او بیفتد، اما بعدازاینکه آموزش گرفتم، در دعای کنگره برایش طلب آرامش کردم. این‌ها تأثیر آموزش‌ها روی من بود تا بتوانم برای آن شخص خوبی بخواهم.وقتی راهنما به رهجو خدمت می‌کند این یعنی عشق. و شعر معروفی هست در این مورد که می‌گوید:

ای که می‌پرسی نشان عشق چیست؟             عشق چیزی جز ظهور مهر نیست
عشق یعنی گل بجای خار باش                      پل بجای این‌همه دیوار باش
عشق یعنی مشکلی آسان کنی                     دردی از درمانده‌ای درمان کنی
عشق یعنی نان ده و از دین مپرس              در مقام بخشش از آئین مپرس
هرکجا عشق آید و ساکن شود                    هر چه ناممکن بود ممکن شود
در جهان هر کار خوب و ماندنی است            رد پای عشق در او دیدنی است

تایپ: مسافر زهره لژیون دوم –نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما –نمایندگی میخک
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .