English Version
English

گروه خانواده_ مشارکت کمک‌راهنما‌ی لژیون سوم در باب دستور جلسه

گروه خانواده_ مشارکت کمک‌راهنما‌ی لژیون سوم  در باب دستور جلسه

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر 

وادی چهاردهم، وادی محبت و عشق را داریم، ما در کتاب عشق چهارده پله‌، برای رسیدن به حال خوش و تعادل را داریم، حالا نوبت چهاردهمین پله است، پله پایانی که خودش باز سرآغاز یک خط دیگر است. از وادی اول قدم اول و خشت اول که وادی تفکر است، شروع شده و تا وادی چهاردهم که وادی عشق و محبت است، رسیدن به وادی عشق و محبت فکر می‌کنم، کار خیلی سخت و سنگینی باشد که شاید هرکسی نتواند به آن برسد. 

یکی از مصداق‌هایی که واقعاً به این وادی رسیده است، خود جناب آقای مهندس‌دژاکام است، که در وادی چهاردهم می‌فرمایند؛ که اگر کسی بتواند به وادی عشق برسد، باید در ابتدا عاشق مخلوقین باشد، تا بتواند به خداوند دست پیدا کند و بعد عاشق مخلوق و عاشق خالق باشد. در این وادی سه تا خطابه بسیار زیبا است، خطابه اضداد، خطابه امواج و خطابه عشق. خطابه اول وادی چهاردهم اضداد است، که از استاد سردار است اضداد خودش تکانه‌ای است، برای بیداری انسان و هر چیزی از ضد خودش مشخص می‌شود، خوبی از دیدن بدی‌ها مشخص می‌شود، که خوب است عشق و محبت از ضد خودش یعنی از کینه و نفرت مشخص می‌شود، که عشق یعنی چه و اگر اضداد نباشد، ما خیلی از مسائل را درک نمی‌کنیم و باوجود اضداد است، که ما خیلی از مسائل را متوجه می‌شویم.

خطابه دوم امواج است، که این خطابه از عقاب سفید است، در خصوص زنجیره‌های عشق که از استاد رعد است، مطالب بسیار زیبایی است، در خصوص عشق از استاد رعد که خودشان نمادی هستند، از عشق از خود مثلث عشق که سایه‌ها، جاذبه و حس است. برای رسیدن به وادی چهاردهم یا وادی عشق و محبت، ما باید ابتدا عشق مخلوق را در خود مهیا کنیم، که کنگره خودش خیلی کمک می‌کند به این‌که ما خدمتگزار باشیم خدمت کنیم ذره‌ذره وجودمان سرشار از عشق و انرژی شود، چون در وادی چهاردهم گفته‌شده که دروازه ورود به قلب خداوند قلب انسان‌ها و موجودات و کل هستی است پس برای این‌که من بتوانم ذره‌ذره به این وادی نزدیک شوم، باید عشق مخلوق را در خودم مهیا کنم، باید بتوانم عاشق همه‌کس و همه‌چیز باشم و دقیقاً ما در این وادی می‌خوانیم، دست‌هایی که کمک می‌کنند، مقدس‌تر از لب‌هایی هستند، که دعا می‌کنند و به‌طورکلی عشق مرتبه و شأن خیلی بالایی دارد و هرکسی نمی‌تواند آن را درک کند و از آن بهره‌ای ببرد، عشق در تمام موجودات به صور مختلف در جریان است. 

طبق قانون سایه، جاذبه و حس توسط ذرات عشق است، که همه‌چیز به هم متصل شده‌اند یعنی اگر عشقی نبود، هیچ اتصالی هم نبود و یک مؤلفه دیگر این است، که عشق در کنار عقل و ایمان کامل می‌شود و بدون این دو آیتم می‌شود، خودشیدایی مستان و برای این‌که ما بخواهیم واقعاً به‌فرمان عقل برسیم و آن ایمان واقعی را در خودمان به مرحله‌ای کامل برسانیم، خیلی زمان می‌برد، پس رسیدن به عشق و این‌که من واقعاً بتوانم بگویم، که من فردی هستم، که عاشق است و این کار راحتی نیست، نیاز دارد به تزکیه و پالایش و زمان. خداوند را شاکر هستم، که جایگاهی در کنگره۶۰ صندلی برای من خالی‌شده، که من بتوانم آموزش ببینم تا بتوانم ذره‌ذره خودم را به کمال نزدیک کنم.

 

تایپ:کمک‌راهنمای همسفر زهرا (لژیون سوم) 

ویراستاری:همسفر آرامش رهجوی کمک‌راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

ارسال مطلب :همسفر الهه رهجوی کمک‌راهنما همسفر گلثومه(لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .