English Version
English

گروه خانواده-خلاصه سی دی طناب

گروه خانواده-خلاصه سی دی طناب

«به نام قدرت مطلق الله

در زندگی هر شخصی ممکن است مسائل و مشکلاتی پیش بیاید؛ ‌اما انسان با توجه به درجه دانایی خود می‌تواند این مشکلات را به طنابی تبدیل کند. بعضی از افراد خود را با این طناب حلق‌آویز می‌کنند و بعضی دیگر با آن به درجات بالاتر صعود می‌کنند؛ مانند اعتیاد که می‌تواند طنابی قدرتمند برای حلق‌آویز کردن خود و سقوط به اعماق تاریکی و نابودی باشد؛ اما در کنگره تبدیل به طنابی شده است که می‌تواند انسان را به بالاترین مراتب انسانیت برساند. در زندگی همه چیز در حرکت است، هیچ چیز در سکون نیست؛ حتی‌ اجسام در حرکت‌ هستند؛ اگر به ذرات تشکیل دهنده آن‌ها توجه کنیم و با چشم مسلح به این ذرات بنگریم، متوجه می‌شویم که الکترون‌ها، نوترون ها و‌‌‌... با سرعت بسیار زیادی در آن اجسام در حرکت هستند.کائنات همه در حال حرکت هستند، فصول سال در چرخش هستند، اجرام سماوی در حال حرکت هستند؛ زیرا در سکون زایشی نیست.

ما نیز جزئی از طبیعت هستیم؛ پس جاری هستیم. نباید انتظار داشته باشیم که همیشه در سکون و آرامش باشیم. ممکن است روزی همه چیز بر وفق مراد باشد و روزی دیگر مشکلی پیش آید. زیرا «شن های صحرا هرگز آرام نیستند و همچون امواج دریا و اقیانوس در تلاطم به سر می‌برند». مهم این است که انسان در مشکلات که قرار می‌گیرد ناامید نشود و به زندگی خود ادامه دهد، زیرا مشکلات ماندگار نیستند و همچون آسمان که گاهی ابری می‌شود و سپس ابرها گذر می‌کنند، مشکلات نیز گذرا هستند. شادی و خوشحالی نیز همیشگی و پایدار نیست؛ زیرا حیات اینگونه طراحی شده است.

انسان‌ها دارای صور آشکار و پنهان هستند. تفاوت انسان با حیوان نیز در داشتن صور پنهان است و اینگونه نیست که بگوییم انسان حیوان ناطق است؛ زیرا انسان نوعی از حیوان نیست و از طرفی حیوانات نیز به گونه‌ای که خودشان می‎دانند دارای نطق و زبان هستند. جسم انسان نیز دارای زبان خاص خودش است و اگر در زندگی دچار مشکلات جسمی و بیماری می‌شویم به این دلیل است که زبان بدن را نیاموخته‌ایم. وقتی زبان جسم را ندانیم، جسم را مجبور می‌کنیم کاری را انجام دهد که مناسب آن نیست و این باعث می‌شود سلول‌های جسم شورش کنند؛ برای مثال در درمان اعتیاد اگر زبان جسم را ندانیم، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آن وارد می‌کنیم، در اضافه وزن همینطور است. زبان جسم در درمان اعتیاد، سفر به روش DSTاست. همچنین زبان جسم در اضافه وزن نیز در کنگره شناخته شده است و به همین دلیل کسانی که در لژیون‌های اضافه وزن عضو می‌شوند به راحتی و بدون به وجود آمدن مشکل، وزنشان را کاهش می‌دهند.

در ادامه سی‌دی به مطلبی بر می‌خوریم که می‌گوید: این تفکر و اندیشه انسان‌ها است که به سوی حقیقت می‌رود و این مکان‌ها چه آباد و چه مخروبه همیشه ساکن هستند. ملک و املاک در این دنیا باقی می‌ماند، چه من باشم و چه من نباشم فرقی نمی‌کند، اما تفکر و اندیشه آدمی است که دنبال حقیقت می‌گردد تا تکامل یابد. ممکن است انسانی باشد که زندگی مختصر و کوچکی از نظر مالی داشته باشد اما تأثیرات شگرفی بر اندیشه‌ها در سطح جهانی داشته باشد و یا بالعکس انسانی باشد که از نظر مالی پیشرفت زیادی کرده باشد ولی هیچ تأثیری بر اندیشه‌ها نداشته باشد و اندیشه خودش نیز در سطح بالایی نباشد. انسان در زندگی به مشکلاتی برمی‌خورد و زندگی اینگونه نیست که همیشه بر وفق مراد باشد؛ اما باید امیدوار بود زیرا مشکلات نیز می‌گذرند.

 

تایپ:همسفر سعیده-رهجوی کمک راهنما همسفر الهام(لژیون دوم)

ویرایش:همسفر پریسا(مرزبان خبری)

ارسال خبر:همسفر سعیده-رهجوی کمک راهنما همسفر الهام(لژیون دوم)

همسفران نمایندگی دلیجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .