English Version
English

در کنگره تمام‌کارها بر مبنای عشق و محبت است

در کنگره تمام‌کارها بر مبنای عشق و محبت است

جلسه اول از دور هفدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با دستور جلسه: وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من با استادی مسافر حسین و نگهبانی مسافر غلامرضا و دبیری مسافر سیامک با دستور جلسه وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من روز یکشنبه مورخ1401/12/21رأس ساعت17:00 آغاز بکار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا دراین جایگاه خدمت کنم راجع به دستور جلسه وادی چهاردهم یعنی عشق و محبت، آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است یعنی چه؟ دراین وادی معنای عشق و محبت را به ما آموزش می‌دهد که من خودم را بهتر بشناسم و این وادی، وادی سنگین و پراحساسی است من قبل از کنگره راه و رسم زندگی کردن و محبت کردن،عشق ورزیدن را بلد نبودم و پیش خودم می‌گفتم که چرا باید محبت کنم یا عشق بورزم؟ برای چه چیزی یا برای چه کسی؟ ولی این وادی این آموزش را به من داد که اگر قرار است به کسی محبتی کنم یا کاری برای کسی انجام بدهم دیگر نباید چشم‌داشتی یا انتظاری داشته باشم.
من در کنگره60یاد گرفتم که من حسین تا الان راه را غلط رفته‌ام و تازه متوجه شدم که راه درست و مستقیم کدام است در سی‌دی ابروباد آقای مهندس می‌فرمایند که اعتیاد فقط کشیدن مواد نیست بحث این است که اعتیاد یک پکیج است که کشیدن مواد فقط یک قسمت کوچک آن است بخش اصلی آن صور پنهان انسان است و تخریب‌های که اعتیاد بر افکار و اندیشه و روح انسان می‌گذارد بیشتر از جسم انسان است و من این پکیج اعتیاد را همیشه با خودم یدک می‌کشیدم در خانواده،جامعه، محل کار ولی حالا در کنگره60 آموزش گرفتم که احساس،عشق،محبت به ما کمک می‌کنند که ما به آرامش برسیم  و به من یاد دادند که وقتی سیگار می‌کشیم فیلترش را بیرون میندازیم یعنی ما دقیقاً در مقابل کائنات ایستاده‌ایم چون‌که ما با این کار به طبیعت تخریب وارد می‌کنیم.
خوشبختانه در کنگره این آموزش را به من دادند که اگر قرار است که عاشق شوی باید اول ببخشی و گذشت کنی این گذشت کردن یعنی اگر کسی به شما حرفی زد یا مشکلی به وجود آورد باید یاد بگیریم که گذشت کنیم. کنگره در ماه رمضان آغاز بکار کرد با بخشش در ماه رمضان نیز می‌توانیم عشق‌بازی کنیم فراهم نمودن بساط افطاری و بساط عشق و محبت ازجمله کارهایی است که می‌شود به‌واسطه آن به حال خوش رسید کنگره  بحثش این نیست که فقط حرف بزند اگر قرار بر این بود که آقای مهندس فقط صحبت می‌کرد و اجازه می‌داد اشخاص دیگری کارها را انجام دهند که کنگره‌ای وجود نداشت در اینجا حرف زدن توأم با عمل کردن است
در کنگره تمام‌کارها بر مبنای عشق و محبت است یعنی شما در بیرون باید یک الگوی بی‌نقص باشید و به خودتان ثابت کنید که چه آموزش‌هایی از کنگره گرفته‌اید و یک سری چیزها را یاد گرفته‌اید ممنونم که به صحبت‌هایم گوش کردید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .