English Version
English

این طناب در اختیار همه قرار دارد یکی خود را حلقه آویز می‌کند و دیگری با آن صعود می‌کند.

این طناب در اختیار همه قرار دارد یکی خود را حلقه آویز می‌کند و دیگری با آن صعود می‌کند.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر               

در مباحث قبل جناب مهندس دژاکام فرمودند که شاخه‌های فرعی، راهنمایان هستند و شکوفه‌ها بر روی شاخه‌های فرعی جوانه می‌زنند و شاخه‌های فرعی، شکوفه‌ها را تبدیل به میوه می‌کنند و به این‌صورت بحث را آغاز نمودند.
این طناب در اختیار همه وجود دارد، یکی خود را حلقه آویز می‌کند و دیگری با آن صعود می‌کند، همه‌ی انسان‌ها از نظر رتبه و دانایی دارای درجه هستند. جناب مهندس دژاکام اشاره می‌کنند که ما اعتقاد داریم زندگی مقطعی نیست، اگر زندگی مقطعی بود به این دنیا می‌آمدیم و زندگی می‌کردیم و تمام می‌شد.
در هستی همه چیز در حال حرکت است، هیچ‌چیزی در دنیا ثابت نیست و درون ما هم به همین منوال است زیرا ما جزء و ذره‌ای از طبیعت و هستی هستیم.
مثلث‌ها را مورد بحث قرار دادند که مثبت و منفی است، ما هستیم که مثلث‌ها را می‌سازیم، صورآشکار انسان قابل مشاهده است و صورپنهان انسان معلوم نیست، تفاوت بین انسان و حیوان همان صورپنهان است و خلقت انسان نقطه‌ی شروع بوده ‌است و ساختار جسم ساخته شده است و صورپنهان انسان از خلقت هم می‌گذرد که نمی‌توانیم تخمین بزنیم که از کجا شروع شده‌است.
جسم ما از ۴۰ تریلیون سلول تشکیل شده است، ساختمان جسم ما هوشمند است و ما باید کاری کنیم که در درمان بیماری سیستم جسم خودش، خودش را درست کند و ما در کنگره۶۰ جسم را مجبور به تَرک  نمی‌کنیم و در رابطه با  کاهش وزن هم به همین صورت صدق می‌کند و شرایط را برای  جسم قرار می‌دهیم تا خود جسم به راحتی پروسه‌ی درمان را انجام دهد. مسئله‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار است و انسان را به سمت بالا می‌برد، تفکر و اندیشه انسان است و سختی برای همه‌ی انسان‌ها وجود دارد، حتی انسان‌های بزرگ می‌گویند: زمانی‌که توانستیم از ۶۰ درجه زیر صفر عبور کنیم پس می‌توانیم ازمشکلات دیگر هم عبور کنیم و کسی که اعتیاد را کنار می‌گذارد مانند این است که از دریا عبور کرده است و مشکلات دیگر مانند پریدن از جوی آب است و در ادامه تبدیلات در کنگره۶۰ خودبه‌خود انجام می‌گیرد و در کنگره۶۰، به کسانی که راه را گم کرده‌اند اندیشه‌‌ و راه را به آن‌ها نشان می‌دهیم و تمام تبدیلات را در درون خود انجام می‌دهند و با صبر و سکوت کارها آرام انجام می‌گیرد.

 

ویراستار و ارسال: همسفر زینب رهجوی کمک‌راهنما همسفر ناهید لژیون (یازدهم)

 

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .