English Version
English

کنگره،عشق بلاعوض

کنگره،عشق بلاعوض

جلسه دهم از دوره پنجم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ مخصوص مسافران و هم‌سفران نمایندگی دلیجان با استادی ایجنت مسافر محمد، نگهبانی مسافر محمد بهروز و دبیری همسفر مسعود با دستور جلسه "وادی چهاردهم و تأثیر آن بر روی من" روز شنبه مورخ بیستم اسفندماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

قبل از هرچیز تشکر میکنم از خداوند و آقای مهندس که با بر پا کردن چنین بستری باعث شدند ما اینجا دور هم جمع شده و آموزش بگیریم و خدمت کنیم.از تمام خدمتگزاران کنگره ۶۰ به خصوص خدمتگزاران شعبه دلیجان تشکر می‌کنم.

دستور جلسه این هفته وادی چهاردهم با عنوان آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است و تأثیر آن روی من می‌باشد.من در گذشته به دلیل مشکلاتی که با دستان خودم برای خودم به وجود آورده بودم گدای محبت شده بودم و فکرم این بود که چه کاری بکنم که بتوانم محبت و نظر دیگران را به خودم جلب کنم.به خاطر همین به اعتیاد و ضد ارزش‌های دیگری روی آورده بودم.خیلی از راه های ترک اعتیاد را تجربه و در نهایت به خواست برادرم در ماه رمضان ۱۳۸۹ به کنگره دعوت شدم .

هم‌زمان که پشت در کنگره منتظر برادرم بودم مشغول مصرف مواد بودم که ناگهان مرزبان آن شعبه به شیشه ماشین زد. من خیلی ترسیدم به من گفتند که نترس میخواهم به شما افطاری بدهم.به خودم گفتم اینجا دیگر کجاست من مشغول مصرف هستم به من افطاری هم می‌دهند.من در آن زمان خیلی ژولیده بودم. هنگام خروج اعضای کنگره یکی از همسفران روی به من کردند و گفتند چه جوان زیبایی و آنجا پیوند محبت به من گره خورد و باعث ماندگاری من در کنگره ۶۰ شد.

همان طوری که آقای مهندس در سی دی وظایف رهجو می‌گوید: سلام بر مردی که از قلب ها وارد می‌شود، پل ارتباطی ما در کنگره همین پیوند محبت است.هیچ سیستمی و هیچ قدرتی به جز کنگره ۶۰ نمی‌تواند یک مصرف کننده را از صفات نادرستش جدا کند.هنگامی که در جلسات چهارشنبه آقای مهندس وارد سالن می‌شود جلسه دگرگون می‌شود و همه متحول میشوند. دلیل آن ترس نیست، دلیل آن پیوند عشق و محبتی است که بین ما و آقای مهندس است.

احترامی که به راهنما یا مرزبان ها می‌گذارند، حضور افراد قبل از ساعت پنج ، نوشتن سی دی ها به دلیل ترس نیست دلیل آن عشق است.خدمتگزاران کنگره ۶۰ به عشق رسیده اند که با طی کردن کیلومترها به شهرهای اطراف رفته و خدمت می‌کنند.ما نیکی می‌کنیم و در دجله می اندازیم، دیگر کاری نداریم که ایزد در بیابان به ما باز می‌دهد یا خیر و این عشق بلاعوض است.

 

دریافت نشان دوماه رهایی مسافر عباد و مسافر محمدجعفر

رهجویان لژیون یکم-کمک راهنما مسافر احمد

 

تایپ: مسافر احمد-لژیون سوم 

ویرایش و ارسال خبر: همسفر مسعود -لژیون یکم

 

نمایندگی دلیجان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .