English Version
English

هدف از خلقت انسان، رسیدن به عشق و محبت است

هدف از خلقت انسان، رسیدن به عشق و محبت است

هشتمین جلسه از دور سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران و همسفران با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر داریوش با دستور جلسه" وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من " و در ادامه جشن هفتمین سال رهایی ایجنت محترم مسافر محمد روز شنبه 20 اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شکر می‌کنم که بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. آنچه باور است محبت است  و آنچه نیست ظروف تهی است، من که می‌گویم کلام خود نیست بلکه فردی است در جمع بیکران هستی که باورش کار هرکس نیست مگر معنای آن بداند که آن چیست، ارابه‌ها را در بیکران به حرکت در آوردید که نگهبانان ماوراء به آنچه در زمین می‌گذرد نیازمندند؛ بشکافید آنچه شکافتنی نیست در دل‌سنگ بروید و ترکیب‌ها را جدا نمایید.

وادی چهاردهم آن‌قدر وسیع است که در پنج دقیقه نمی‌توان آن را شکافت و جناب مهندس در خصوص این وادی دوازده سی دی دارند که عزیزان می‌توانند به آن مراجعه کنند و از آن آموزش بگیرند. در وادی چهاردهم سه خطابه وجود دارد، اولین خطابه اضداد از استاد سردار، خطابه دوم امواج  از استاد سیلور و خطابه سوم زنجیره‌های عشق از استاد رعد است. هدف از خلقت انسان رسیدن به عشق و محبت است، البته عشق و محبت را به‌ صورت زمینی نمی‌بینیم؛ بلکه بر اساس همان جاذبه و سایه‌هایی که وجود دارد نگاه می‌کنیم. زمانی که قطره‌ای از وجود خداوند می‌شویم و وارد اقیانوس می شویم در حقیقت دیگر قطره نیستیم؛ بلکه اقیانوس هستیم. وقتی به آفرینش و طبیعت نگاه می‌کنیم و زمانی که باران می بارد برای آن فرقی نمی‌کند به درخت زردآلو ببارد یا به یک بوته خار، یا حتی برای آفتاب نیز به همین گونه است. انسان نیز باید به این نقطه برسد؛ آیا همه انسان‌ها می توانند این جایگاه را تجربه کنند؟ برای رسیدن به محبت باید پشتوانه و ریشه وجود داشته باشد هم در صور پنهان و هم در صور آشکار. در  کنگره صور آشکار انسان همان سیستم ایکس می‌شود، ناقل‌های عصبی نوروترانسمیترها، مدیاتورها است و هرآن چیزی که مربوطه به بیوشیمی انسان می‌شود باید به‌درستی کار کند تا انسان بتواند محبت خود را بروز دهد؛ به‌طور مثال فردی که دندان ‌درد دارد اصلاً به محبت کردن فکر نمی‌کند. محبت باید با تفکر و دانایی شکل بگیرد و باید سیزده وادی را پشت سر بگذاریم تا به این وادی برسیم.

در ادامه تولد هفتمین سال رهایی  ایجنت محترم مسافر محمد را جشن گرفته ایم، محمد به ‌آرامی و بدون حاشیه سفر خود را به اتمام رساند و در ادامه خدمتگزار سایت شد و پس از مدتی در ورزش راگبی شروع به فعالیت کرد که به دلیل آسیب ‌دیدگی آن را ترک کرد. در ادامه در آزمون کمک راهنمایی شرکت کرد و در این آزمون نمره قبولی را دریافت نمود و همین‌طور در کمک راهنمایی سیگار هم خدمتگزار بودند و یک دوره ایجنتی شعبه را گذرانده و همچنان در جایگاه ایجنتی خدمت خود را با عدالت و عمل سالم انجام می دهند. در پایان این رهایی را به خودشان و خانواده محترمشان و در رأس به جناب مهندس و همه شما  تبریک عرض می کنم.

اعلام سفر:
سلام دوستان محمد هستم مسافر؛ آنتی ایکس هرویین، روش درمان DST، داروی درمان داروی OT، مدت سفر 10 ماه و۲ روز، مدت رهایی 7 سال و ۶ ماه، رشته ورزشی فوتسال، راهنما دیده بان محترم مسافر احمد حکیمی؛ آنتی ایکس دوم سیگار، روش درمان DST داروی درمان نیکوتین خوراکی، مدت سفر ۱۰ ماه و ۲5 روز، مدت رهایی 6سال و 1ماه، کمک راهنما مسافر بهنام صمدی

آرزو:
آرزو می‌کنم تمام سفر اولی‌ها به رهایی مدنظر کنگره برسند.

سخنان مسافر:
سلام دوستان محمد هستم مسافر. در ابتدا از تمامی دوستانی که مشارکت کردند تشکر می کنم و امیدوارم لیاقت این تقدیر و تشکر را داشته باشم . هرچه زمان می گذرد حضور کنگره را در زندگی خود بیشتر حس می کنم، من در دوران مصرف و تاریکی ها ازدواج کردم و با مشکلات بسیاری مواجه شدم. در مشارکت ها دوستان اشاره کردند که چهره من نشان نمی دهد که قبلا مصرف کننده بوده ام و این از لطف بزرگ خداوند، کنگره و روش DST آقای مهندس است. در کنگره درمان به آرامی و راحتی انجام می گیرد گویی که فراموش می کنیم قبلا مصرف کننده بوده ایم و حتی تاریخ رهایمان را فراموش می کنیم. من در دوران مصرف اعتبار خود را از دست داده بودم  و پس از رهایی توانستم اعتبار خود را به دست بیاورم و این موضوع را مدیون کنگره هستم. کنگره مسیر زندگی ام را تغییر داد و من را در صراط مستقیم قرار داد. از همه عزیزان که با حضورشان باعث دلگرمی بنده شدند نهایت تشکر را دارم؛ زیرا درمان به صورت گروهی انجام می شود. امیدوارم با کمک همدیگر بتوانیم کسانیکه خواستار رهایی هستند را به درمان برسانیم. در پایان از جناب مهندس و خانواده محترمشان، همه عزیزان و همچنین از همسفر و پسرم آروین تشکر می کنم.

 

تایپ استاد: مسافر مرصاد

تایپ تولد: مسافر علیرضا

عکس، ویرایش و تنظیم: مرزبان خبری همسفر آرش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .