English Version
English

وادی چهاردهم،عصاره و ثمره یک سفر با کیفیت

وادی چهاردهم،عصاره و ثمره یک سفر با کیفیت

چهاردهمین جلسه از دوره چهارم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی باغستان کرج با استادی کمک راهنما مسافر رضا، نگهبانی مسافر ایرج و دبیری مسافر غلامرضا با دستور جلسه "وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من"روز شنبه 20 اسفندماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر، خداوند بزرگ را شاکرم به خاطر فرصت خدمتگزاری که به بنده عطا کرده است.
دستور جلسه امروز وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من است، که درواقع همان عشق و محبت است.
در حقیقت اساس و پایه کنگره 60 بر مبنای همین وادی بنا شده است. آنچه باور است، محبت است، و آنچه نیست ظروف تهی است. شاید در ابتدای ورود افراد در این سیستم باورپذیر نباشد که این مجموعه به این بزرگی و گستردگی، بر مبنای محبت در حال پیش برد اهداف خود است. ممکن است دلیل این باور نداشتن غرق شدن در تاریکی اعتیاد و مواد مخدر باشد که دنیایی است؛ پر از کینه، دشمنی و ناامیدی.
اما وقتی در کنگره 60 ، محبت اعضا را نسبت به خود می‌بیند و با گذشت زمان متوجه می‌شود که خدمتگزاران در اینجا بدون چشم‌داشت و بدون دریافت حقوق به او محبت می‌ورزند و بین او و دیگری فرقی نمی‌گذارند، حس خوبی پیدا می‌کند و به این باور می‌رسد که همه‌چیز در هستی بر مبنای محبت است. منظور ما از محبت، تملک و یا توقع نیست بلکه محبتی است، که در مقابل آن از شخص چیزی نمی‌خواهند.
در وادی چهاردهم، در سه خطابه کاملاً اساتید جناب مهندس این موضوع را تشریح کرده‌اند که این چگونه محبتی است که قبل از کنگره 60 خیلی از ما از درک آن عاجز بودیم. اضداد یکی از این موارد است که دقیقاً درحرکت یک مسافر به چشم می‌خورد. زیرا موقع ای که یک مصرف‌کننده در ابتدا سفر خود را شروع می‌کند، نوع گفتار ، کردار و بینش او با روزهای پایانی سفرش قابل قیاس نیست.
اکثراً افرادی که وارد کنگره 60 می‌شوند، به‌مرور زمان،  این امواج عشق و محبت را درک می‌کنند و با اولین قدم و انتخاب راهنما این پیوند محبت بین آن‌ها ایجاد می‌شود. گر چه اندک افرادی هم در ابتدا شاید چنین چیزی را حس نکنند و یا در مقابل راهنما جبهه بگیرند، اما آن‌ها نیز بعد از گرفتن آموزش و در مسیر بودند متوجه می‌شوند عدم دریافت عشق و محبت ، ضعف گیرنده و فرستنده خودشان است نه اینکه راهنما گزینشی به افراد خاص محبت می‌کند.
در اینجا فرقی که بین این دودسته مسافر در کنگره 60 است، این است که افرادی که با حس خوب نسبت به افراد در کنگره 60 سفر خود را ادامه می‌دهند، می‌توانند مسیر درمانی خود را راحت‌تر و رهایی باکیفیت‌تری را تجربه کنند. موردی هم که باید در آخر به آن اشاره‌کنم این مطلب است که، این عشق و محبت باید بین همه اعضا دوطرفه باشد تا این امواج بین افراد ردوبدل بشود و باعث ایجاد حس خوب شود و این حس خوب قطعاً انرژی طرفین را بالا می‌برد.
از همه شما دوستان متشکرم که به مشارکت بنده توجه فرمودید.

 

تایپ: مسافر مصطفی لژیون دوم

تنظیم و ارائه: مسافر احسان لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .