English Version
English

رسیدن به ذات پاکِ خالق زیبایی‌ها

رسیدن به ذات پاکِ خالق زیبایی‌ها

«یاد الله در هر جا، یادِ خود، از قطره به اقیانوس است.»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «خدا را دوست داری، مخلوقاتش را دوست نداری؟!»  

سلام دوستان زهرا هستم همسفر ایمان
بدون عشق نمی‌شود از عشق سخن گفت؛ آنچه هست محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است.

آغازش با تفکر درست و عمل به چهارده وادی، برای رسیدن به ذات پاک خالق زیبایی‌ها، دانایی را به دانایی مؤثر مبدل خواهم کرد. برای رسیدن به آرامش و دچار نشدن به انواع بیماری‌های سایکوسوماتیک یا روان‌تنی، روحی، روانی، انوع سرطان و ام‌اس باید بتوانم عشق، محبت و‌ ایمان را درک کنم و به هستی عشق بورزم.

نمی‌شود عاشق خداوند و بهشت باشم، اما به گفته‌های او عمل نکنم! بهشت و جهنم انسان‌ها در همین دنیا است؛ بهشت یعنی من بتوانم آرامش فکر و جسم داشته و از انواع نعمت‌ها برخوردار باشم.

با دیدن کابوس، جهنم را تجربه می‌کنم. برای رسیدن به آرامش باید تزکیه و پالایش بشوم. وجود اعتقاد، ایمان و باور قلبی به هدف و عمل‌گرایی، (نه نتیجه‌گرا بودن) من را به رهایی می‌رساند.

تمامِ آموزش‌ها، شعبات، کمک‌های داوطلبانه و خدمت‌ها همگی بر پایه  عشق است. هرگاه به کسی کینه و نفرت ورزیدم، معنی آن نیست که ایمان ندارم، بلکه درخت  هرچه پربارتر شود سر به زیرتر می‌شود.

هنگامی‌که وارد کنگره شدم، درک صحیحی از تفکر نداشتم و خیلی پریشان بودم؛ ولی از وقتی به کنگره و آموزش‌های آن وصل شدم راه‌های روشنی برایم گشوده شد. دیگر عشق، محبت و ایمان را با تمام وجود درک کرده‌ام. آموختم کینه، نفرت و حسادت تنها چاکراهای عشق و محبت را (که همان قلب است) مسدود می‌کند و اگر راه‌های ارتباطی قطع باشند، محبت و عشق در رگ‌ها جاری نمی‌شود.

دانستم که جهل، بزرگ‌ترین دشمن و قوه تفکر، تحت تأثیر فرمان‌های عقل یا نفس می‌تواند، من را به قله و اوج یا به انحطاط بکشاند. چه زیبا آقای مهندس بیان فرمودند: که بهشت و‌ جهنم انسان‌ها همین دنیاست؛ یک کابوس یا یک رنج و غم می‌تواند دنیای ما را به جهنم مبدل کند. من هم در همین دنیا جهنم را تجربه کردم، تا از لوح وجودم، گناهان پاک شود و لایق بهشت باشم.

خدمتگزار و فرمانبردار بودن را خیلی عاشقانه دوست دارم‌. عشق و ایمان به کنگره، من را کم‌کم عاشق هستی و تمام گیاهان و موجودات نمود. در مسیر که باشی راه برایت باز می‌شود و تو به چشمه جوشان وصل باشی، آب روان و پاک که ثمره تزکیه و پالایش توست، متجلی می‌شود و دیگر دچار بیماری‌های جسمی و روحی نخواهیم شد.
ممنون، از این‌که با من همراه بودید.

با تشکر از حس زیبا و برداشت آموزنده، همسفر زهرا عزیز

و همدلی شما همسفران همیشه همراه

نویسنده و تایپ: همسفر زهرا، رهجوی کمک‌راهنما همسفر نرگس (لژیون پنجم)

ویراستار: همسفر وجیهه، رهجوی کمک‌راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم) و همسفر زهرا، رهجوی کمک‌راهنما همسفر معصومه (لژیون نهم)

تدوین عکس، تنظیم و  ارسال: همسفر اعظم، رهجوی کمک‌راهنما همسفر اعظم (لژیون یک)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .