English Version
English

جهانی که پر از آلودگی و کربن است به‌وسیله درخت پاکیزه می‌گردد

جهانی که پر از آلودگی و کربن است به‌وسیله درخت پاکیزه می‌گردد

جلسه دهم از دوره سی و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی-عمومی نمایندگی ملاصدرا ویژه مسافران و همسفران با نگهبانی مسافر عباس، استادی کمک راهنما مسافر شهرام و دبیری مسافر نعمت با دستور جلسه " درختکاری" در روز پنج‌شنبه18اسفند‌ماه1401 رأس ساعت 16:۰۰آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان شهرام هستم، یک مسافر
این شعبه دارای انرژی مثبتی است و نظم خوبی هم در آن حاکم، است انشاالله هم در صور آشکار و هم صور پنهان در به تکامل خواهد رسید.
امروز انتخابات مرزبانی است، امیدوارم که مرزبانان گذشته تغییرات مثبتی ایجاد کرده باشند و مرزبانان جدید با پشتکار در راه تعالی شعبه قدم بردارند.
این هفته، هفته‌ی درختکاری است. شاید سفر اولی‌ها با خود فکر کنند، من باید چه‌کاری انجام بدهم درحالی ‌که در اردوی درختکاری نمی‌توانم شرکت کنم؟ این‌یک انگیزه است که بتواند سفر خود را به‌درستی به پایان برساند هرچند سفر اولی‌ها نمی‌توانند در اردوی درختکاری شرکت کنند ولی می‌توانند در جای دیگری کاشت درخت داشته باشند و از آن مراقبت کنند.کنگره60 می‌گوید هرکس که رها می‌شود، باید هرسال یک درخت بکارد و از آن نگهداری کند، تا در آینده تعدادی درخت در کائنات داشته باشد.

استاد امین ساختاری را بیان نموده و تصمیم دارند در آینده از آن بهره بگیرند و این ساختار همان درختکاری است که به‌واسطه آن جهانی که پر از آلودگی و کربن است به‌وسیله درخت پاکیزه می‌گردد. در اعتیاد هم انرژی درونی افزایش می‌یابد و شروع به تخریب از درون می‌نماید. این امر به‌صورت کلی در جهان پیرامون ما هم اتفاق می‌افتد. در جهان ما حجم آلاینده‌ها رو به افزایش است و لایه اُزن در حال سوراخ شدن می‌باشد، بهترین راه‌کار برای بازسازی آنچه از بین بردیم این است که به روش DSTاز حجم آلاینده‌ها بکاهیم و شروع کنیم به درخت‌کاری تا محیط سالم‌تری داشته باشیم.من یک درخت می‌کارم این بدان معناست که من یک تغییر مثبت ایجاد می‌کنم و به هستی پیام می‌دهم و در مقابل کائنات به من پاسخ خواهد داد واین پاسخ چیزی جز حال خوش نمی‌باشد.
"از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما متشکرم".

تایپ: مسافر محمود(لژیون پنجم)

ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .