English Version
English

همه‌ی ما به جامعه خسارت وارد کرده‌ایم و راه جبران درختکاریست

همه‌ی ما به جامعه خسارت وارد کرده‌ایم و راه جبران درختکاریست

یازدهمین جلسه از دور بیست و ششم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره۶۰ شعبه میرداماد با استادی کمک راهنمای محترم مسافرامیر، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر مرتضی  با دستور جلسه ((درختکاری)) در روز پنجشنبه ۱8اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۶ آغاز بکار کرد

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امیر هستم یک مسافر:
خدا رو شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم  خدمت کنم و آموزش بگیرم .  امروز 2 دستور جلسه داریم دستور جلسه اول هفته درخت‌کاری و دستور جلسه دوم  تولد 5 سال رهایی هادی عزیز هست .من خودم ازجمله کسانی بودم که می‌گفتم من آزارم به یک مورچه هم نرسیده است. چرا باید جبران خسارت کنم از جامعه .وقتی‌که در مسیر کنگره قرار گرفتم  باگذشت زمان و آموزش‌هایی که گرفتم متوجه شدم که همه‌ی ما به جامعه خیلی خسارت وارد کرده‌ایم.چیزی که راهنمای من به من می‌گفت قرار بوده شما یک مهندس  و یا یک دکتر شوید والان شدید یک مصرف‌کننده  آیا این خودش خسارت به جامعه  نیست.یکی از جبران خسارات کاشتن درخت است.و این درخت‌کاری چه بازتاب‌هایی می‌تواند داشته باشد. و اما دستور جلسه دوم تولد 5 سال رهایی هادی عزیز را بهش تبریک می‌گویم .هادی اوایل سفر حال خوبی نداشت به نظر من یکی از مشکلاتی که هادی داشت خواب شب بود.معمولاً یک سفر اولی بعد از 4 ماه سفر باید خواب شب او تنظیم‌شده باشد .ولی هادی جزو آن استثناها بود . حتی در سفر دوم هم این مشکل را داشت و تنها چیزی که به هادی کمک کرد رفتن به استخر بود و آرام‌آرام حالش خوب شد و از آن به بعد شروع کرد حس و حالش به تغیر کردن. و اثرات بی‌خوابی در انسان خیلی زود خودش را  نشان می‌دهد. خدا رو شکر هادی رها شد و از اولین روز رهایی‌اش شروع  به خدمت کرد.

 

اعلام سفر:
سلام دوستان هادی هستم مسافر:  با بیش از 20 سال تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک روش درمان DST داروی درمان شربت OT 16 ماه سفر کردم به کمک راهنمای خوبم آقا امیر الان هم شکر خدا 5 سال است که آزاد و رها هستم.

آرزوی مسافر هادی: 
آرزو می کنم که همه به آرزوهایشان برسند.،

سخنان مسافر:

در ابتدا شکر گذار خداوند هستم که یک‌بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم و سپاس گذار آقای مهندس و خانواده محترمشان هستم .من هم با غرور زیاد وارد تاریکی‌ها شدم همیشه پیش خودم فکر می‌کردم با بقیه فرق دارم و هر موقع که بخواهم می‌توانم ترک کنم و21 سال طول کشید تا با کنگره آشنا شدم .آمدم 2 ماه در تازه واردین نشستم بعد لژیون انتخاب کردم و در تاریخ 16/12/96 رها شدم. بعد از یک هفته در نشریات  خدمت گرفتم بعد از چند وقت به OT رفتم. هر خدمتی که می‌گرفتم عاشقانه دوست داشتم بعد وارد مرز بانی شدم که در این 12 ماه بسیار آموزش گرفتم از شماها ممنونم که این افتخار را به من دادید.الآن هم شال تازه واردین قبول شدم. دریکی از سی‌دی‌ها استاد امین می‌فرمایند مسئولیتی که به عهده شما می‌گذارند همیشه با شما است و به نحو احسنت باید به اتمام برسانید . اگر در این 12 ماه در حق کسی اجحاف شده از او حلالیت می‌طلبم و این را به‌پای حجم کار زیاد مرز بانی بگذارید از همه‌ی شما ممنونم.

تهیه:مسافر امید

تایپ: مسافر حسین

ارسال: مسافر ایمان

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .