English Version
English

ثروتی با نام کنگره

ثروتی با نام کنگره

دهمین جلسه از دوره چهارم ویژه لژیونهای سردار، با استادی مسافر ابولفضل، نگهبانی مسافر فرشاد و دبیری مسافر قربان با دستورجلسه"" ثروت"" روز دوشنبه ۱۵:۴۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در ساعت ۱۵ شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد؛
سلام دوستان ابوالفضل هستم یک مسافر.
از نگهبان عزیز آقا فرشاد، ممنونم که استادی جلسه را به بنده واگذار کردند. دستور جلسه امروز در مورد《 ثروت 》است. یکی از مهمترین ثروت ها و دارایی هایی که من در زندگی ام دارم کنگره ۶۰ است، اگر بیرون از کنگره در مورد ثروت سخن به میان آید گفته ها بیشتر در مورد پول و دارایی ها خواهد بود اما درون کنگره علاوه بر ثروت مالی ما از ثروت های معنوی نیز بهره مند هستیم که این ثروت‌ها در صور پنهان نهفته است. به باور من اگر انسان شب بتواند آرام بخوابد یک نوع ثروت محسوب می شود، داشتن تعادل و آرامش در زندگی نیز یکی از ثروت ها و دارایی‌های انسان ها می تواند باشد. آدم ثروتمند کسی است که بتواند از دارایی هایش استفاده کرده و آنها را ببخشد. من یکی از درس هایی را که در کنگره آموختم *بخشیدن* بود که بار نخست که عضو لژیون سردار شدم کمی متحمل سختی شدم اما در ادامه خداوند چندین و چند برابر آن را به گونه های مختلف به من بازگرداند و  اکنون در نظر دارم که جایگاه دنور را تجربه کنم.
در کنگره ۶۰ آموختم که هرچه در راه درست گام بردارم به همان میزان نیز راه برایم نمایان خواهد شد و به هر میزان که  پالایش را انجام دهم برکت آن به زندگی من باز خواهد گشت، هرچقدر در کنگره آموزش ببینم و آن‌ها را در زندگی‌ام اجرایی کنم به همان میزان به آرامش بیشتری خواهم رسید. به واسطه اینکه من عضو لژیون سردار شدم، در ادامه نیازی به تلاش مضاعف برای کسب درآمد بیشتر نبود، زیرا  خدا مرا همواره از نظر مالی و درآمد مورد لطف قرار می داد. امیدوارم برکت زندگی زحماتی که همه باشندگان در لژیون سردار میکشند به زندگیشان بازگردد.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .