English Version
English

محبتِ درون، ثروت واقعی انسان است

محبتِ درون، ثروت واقعی انسان است

دومین جلسه از دور دوم سری جلسات لژیون سردار نمایندگی شهباز با دستور جلسه "ثروت" با استادی پهلوان مسافر عباس و نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر حسین روز یکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت 15:45 دقیقه آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان عباس هستم مسافر
از آقا رضا تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. هر دستور جلسه‌ای برای لژیون سردار می‌خواهد پیامی بدهد تا به بیداری و آگاهی برسیم. آموزش‌ها در لژیون سردار فراتر از لژیون‌های دیگر است. زمان مثل برق و باد می‌گذرد باید قدر لحظه‌ها را بدانیم و استفاده کنیم. دستور جلسه ثروت: همه ما ثروت را به مقام، پول برداشت می‌کنیم اما ثروت واقعی صندلی است که بر روی آن نشستیم و کنگره که آقای مهندس به همه ما عطا کرده است.
کنگره به من هدیه داده شد من توانستم خودم را بشناسم و شناخت انسان به نظرم بزرگترین ثروتی است که می‌توانیم در نظر بگیریم. من ثروت را زمان مصرف در تاریکی استفاده می‌کردم و ثروت هیچ ارزش معنوی برای من نداشت.
ولی در کنگره کاری که می‌کنم ثروت معنوی است و این باعث قوی شدن کنگره می‌شود و با ارزش است. پولی که از آن می‌گذریم می توانیم به آن برسیم، آن را ببریم. پولی که اینجا پرداخت می‌کنیم ارزش دارد. می‌توانیم پس‌انداز کنیم و آخرت ببریم. باید ظرفیت ثروت در من به وجود بیاید. قبلا کارگاه داشتم جهت مصرف دوستان اگر بتوانم ثروت را در جهت ارزش قرار بدهم بسیار با ارزش است و ثمر دارد.
آقای مهندس گفتند افراد ثروتمند را دوست دارند که از مالشان می گذرند و به دیگران کاری ندارد. ماه رمضان را در پیش داریم تا بتوانیم استفاده کنیم. خود پس انداز یک ثروتی است که می توان در جهت مثبت استفاده کرد مخصوصاً در ماه رمضان. می‌توان الان تجسم کرد که دنور بشوید. در سی دی موانع محبت آقای امین گفتند ثروت واقعی انسان محبت درون انسان است و می‌توان آن را برای دیگران خرج کرد. با بخشیدن مالمان و محبت‌مان به دیگران می‌توانیم به حال خوب برسیم.
تنظیم: مسافرحسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .