English Version
English

عملی کردن آموزش ها با کاشتن درخت

عملی کردن آموزش ها با کاشتن درخت

جلسه دوازدهم از دوره نهم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ مخصوص مسافران نمایندگی دلیجان با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر محمد مهدی با دستور جلسه "هفته درختکاری" روز دوشنبه مورخ پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شکر گذارم که اجازه داد در این جلسه حضور به هم برسانم. دستور جلسه امروز هفته درخت‌کاری است.ما دو وادی اجرایی در کنگره داریم.در وادی دوازدهم در آخر امر،امر اول اجرا می‌شود و وادی هشتم که وادی جبران خسارت است.طبیعت مهم‌ترین عامل برای آموزش گرفتن است و همیشه آقای مهندس در سی‌دی‌ها عنوان می‌کند که باید به طبیعت خوب نگاه کنیم و تفکر کنیم و الگوبرداری کنیم.چون با کمترین امکانات بیشترین بهره را به هستی می‌دهد.یکی از عوامل مهم طبیعت گیاهان و درختان هستند.

وقتی خوب نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که چقدر به انسان‌ها و سایر مخلوقات خدمت می‌کنند. بدون اینکه از کسی توقعی داشته باشند بهترین میوه و بهترین ثمره را می‌دهند و اثرات بسیار خوبی در قسمت خاک هم دارد و ما بی‌خبر هستیم.از طرفی ما در وادی هشتم بایستی جبران خسارات از هر فردی که سفر دوم داریم انجام دهیم.حتماً باید فرد جبران خسارات بکند و به هرجایی خسارات زده به خانواده به جامعه به هستی به حیات باید این جبران خسارت را انجام دهد.

من مسافر در زمان مصرف هیچ‌وقت فکر طبیعت نبوده‌ام که هیچ خیلی وقت‌ها آسیب زدم.خب تجربه‌ای که من از درختکاری دارم برای سال95 بود در مراسم درخت‌کاری شرکت کردم اولین درخت را در گردنه منطقه خودمان کاشتیم.و وقتی می‌خواهم بروم به شهررضا آن درخت‌ها را نگاه می‌کنم و لذت می‌برم. خداوند را شکر که 4الی5 بار توانستم در این هفته درخت‌کاری شرکت کنم و از آن روز فهمیدم که باید یک درخت بکارم.امیدوارم که با اجرا کردن آموزش‌های کنگره و پیمان‌های درخت‌کاری بتوانیم به آن حال خوش  برسیم.ازاینکه به صحبت‌های من گوش کردید خیلی متشکرم.

 

تایپ:همسفر رضا-لژیون دوم

ویرایش و ارسال خبر:همسفر مسعود لژیون یکم

نمایندگی دلیجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .