English Version
English

این خستگی و تاول زدن دست‌ها برایم آن‌قدر شیرین است که با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم

این خستگی و تاول زدن دست‌ها برایم آن‌قدر شیرین است که با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم

هشتمین جلسه از دورۀ چهل‌وچهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر عین‌الله ، و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "درختکاری " در روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه  ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، خداوند را شاکر هستم که توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و بتوانم خدمت کنم، از راهنمای خوبم آقا علی‌رضا تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند تا در این جایگاه قرار بگیرم.

قبل از صحبت‌هایم می‌خواستم ساختمان جدید را به تمامی اعضا تبریک بگویم و به ایجنت عزیز و مرزبانان و عزیزانی که در این ساختمان زحمت کشیدند خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.
درمورد دستور جلسه این هفته که درختکاری می‌باشد، خودِ من به شخصه این دستور جلسه را خیلی دوست دارم  پيام بهار را به ما می‌دهد، من چند بار تجربه درختکاری را در کنگره داشتم و خيلی حس زیبایی است و از دوستان می‌خواهم که در این امر مهم شرکت کنند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند، در روز درختکاری سروکار ما با بیل و کلنگ است، من خود هر موقع برای درختکاری رفته‌ام خسته شده‌ام و دستانم تاول زده‌اند ولی این خستگی و تاول زدن دست‌ها برایم آن‌قدر شیرین است که با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم.
من زمانی که مصرف کننده بودم وقتی برای مسافرت یا تفریح می‌رفتم اصلا توجهی به کوه و دشت و طبیعت اطرافم نداشتم و به محیط اطرافم هیچ اهمیتی نمی‌دادم و فقط به دنبال مصرف موادم بودم، شخصی که مصرف کننده مواد است تمام حس‌های آن بسته و یخ زده است و هیچ حسی به اطراف خود ندارد و فقط به فکر مصرف مواد خود است، ولی کسی که وارد کنگره می‌شود و شروع به سفر کردن می‌کند و در ادامه به رهایی می‌رسد حس‌هایش آرام آرام باز می‌شود و اطراف خود را بهتر می‌تواند ببیند.
امروز سی‌دی درخت استاد امین را گوش می‌کردم به نکته جالبی اشاره کردند و این بود که مقصر این خشک‌سالی‌ها ما انسانها هستیم به خاطر اینکه بی‌رویه آب مصرف می‌کنیم و اصلا توجهی به میزان مصرف خود نداریم، خداراشکر که وارد کنگره شدم و با آموزش‌های ناب کنگره آشنا شدم و رفته رفته علم و آگاهی‌ام بالا رفته است و روز به روز به آگاهی‌های‌مان افزوده می‌شود و از این بابت خيلی خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم که به بنده هم اجازه دادند تا در کنگره باشم.
از اینکه به صحبت‌های بنده گوش کردید ممنونم.

تایپ: مسافر مهدی

تنظیم و ارسال: مسافر حسین

مرزبان کشیک: مسافر امیر

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .