English Version
English

با کاشت درخت اکسیژن به زمین میدهیم

با کاشت درخت اکسیژن به زمین میدهیم

دومین جلسه از دوره ششم کارگاه های خصوصی ویژه مسافران کنگره ۶۰نمایندگی شهباز  در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ روز یکشنبه ساعت ۱۷به استادی مرزبان محترم مسافر حمیدو نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر عباس علی با دستور جلسه 《هفته درختکاری》 آغاز بکار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان هستم.
خیلی خوشحالم که در این جایگاه هستم و از تمامی خدمت گزاران تشکر می کنم.  اول در مورد مسابقات بگویم که جمعه توانستیم لوح تقدیر و مدال هارا تقدیم تیم های برنده کنیم و تبریک می گویم به لژیون دوم و سوم شهباز که مقام آوردند  و از همه عزیزان که تلاش کردند تا این مسابقات به نحو احسن برگزار گردد تشکر و قدر دانی می کنم من خودم  توی بطن کار بودم و خیلی  خوشحالی آدم ها را نمی دیدم ولی وقتی یک مقدار از جریان فاصله گرفتم توانستم خوشحالی اعضا را ببینم و من  با خوشحالی آنها خوشحال شدم و خیلی خدا را شکر می کنم که به خوبی بازیها تمام شد.
و  راجع به موضوع درختکاری بخواهم بگویم اینکه هر کاری که آدم ها بخواهند انجام بدهند به پروسه زمان نیاز دارند و پروسه درمان DSTرا آقای مهندس ابداع کردند باید ۱۰ ماه بیاییم کنگره زمان بگذاریم و تلاش کنیم و حرف راهنما، ایجنت و مرزبان ها راگوش بدهیم تا به درمان برسیم و درمان هم مثل کاشت درخت است و  روز درختکاری در نمایندگی شهباز روز جمعه ۱۲/۱۹ برگزار می شود  و سفر دومی ها که شرایط لازم را دارند می‌توانند در این اردو شرکت کنند .
چیزی که در مورد درختکاری  بخواهم بگویم این است که  زمان نیازدارد که بتوانیم از  درخت یا از آن نهالی که می کاریم تا بخواهد درخت شود  مراقبت کنیم و شاهد رشد آن و میوه دادنش و سایه آن باشیم.
با کاشت درخت باید اکسیژن را به کره زمین بدهیم و بتوانیم بهتر نفس بکشیم. چون یک درخت حکم ریه برای زمین را دارد از چوبش از سایه اش ازمیوه اش می توانیم استفاده کنیم.
  انسان واقعاً مثل درخت می ماند و در اعتیاد انسان  تبدیل به درخت پوسيده می شود و در درمان این درخت استوار و محکم می شود.
از این که به صحبت های من گوش کردید متشکرم.
تایپ:مسافرعباس
تنظیم:مسافرحسین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .