English Version
English

کاشتن درخت و حفظ محیط زیست

کاشتن درخت و حفظ محیط زیست

جلسه ششم از دوره سی‌ام سری کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با دستور جلسه "درختکاری" با نگهبانی موقت مسافر مصطفی ، استادی مسافر محمد و دبیری موقت مسافر عباس در روز یک‌شنبه14اسفند‌ماه1401 رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم، یک مسافر
از کمک راهنمای عزیزم آقا حبیب‌الله که فرصت خدمت در این جایگاه را به بنده دادند، تشکر می‌کنم.
دستور جلسه این هفته درخت‌کاری است. از پانزدهم اسفندماه هفته درختکاری در تقویم آغاز می‌شود و با توجه به آب‌وهوای هر منطقه این تاریخ تغییر می‌کند.یک مصرف‌کننده مواد مخدر در طول سالیان مصرف، آسیب‌های زیادی به خود، خانواده و جامعه وارد نموده است.جناب مهندس دژاکام‌در سی دی درخت‌کاری توصیه می‌کنند: کسانی که در کنگره حضور دارند و مدتی از سفرشان می‌گذرد باید هرساله  یک درخت بکارند و به صورت مداوم به این کار ادامه بدهند، تا همه ما بتوانیم به طبیعت کمکی کرده باشیم و مقداری از خساراتی را که وارد نموده‌ایم، جبران نماییم و باید بدانیم که بعد از کاشت درخت وظیفه حفاظت و آبیاری درخت نیز بر عهده ما می‌باشد و تنها با کاشتن درخت این وظیفه از بین نمی‌رود.

از سال 1391 استاد امین مسئولیت اردوی درختکاری را بر عهده‌ داشته و هرساله این اردو در تمامی شعب کنگره60 با توجه به موقعیت آب و هوایی در تاریخ مشخصی برگزار می‌گردد . بعد ازآن اردوهای آبیاری به‌صورت مستمر برگزار گردیده تا درختان کاشته شده به ثمر برسند و باعث شوند محیط‌زیست حال بهتری داشته باشد.
" از اینکه به صحبت‌های من  گوش کردید از همه شما سپاسگزارم".

تایپ: مسافر محمود(لژیون پنجم)

ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .