English Version
English

کنگره ۶۰ بر مبنای احیاء بنا شده است

کنگره ۶۰ بر مبنای احیاء بنا شده است

جلسه هشتم از ششمین دوره کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی اسلامشهر با استادی کمک‌راهنما مسافر جمشید، نگهبانی مسافر عسگر و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «هفته درختکاری و هفتمین سال رهایی و آزادمردی مسافر حسین» شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

امروز دستور جلسه به دو بخش می باشد، بخش اول هفته درختکاری و وادی ۱۲ می باشد و بخش دوم جشن هفتمین سال رهایی و آزادمردی مسافر حسین می باشد.

در کنگره ۶۰ برای احیای انسان ها تفکر شده، حرکت شده و مسیر نمایان شده است. وقتی ما با یک حال خراب وارد کنگره شدیم و آرام آرام شروع به حرکت کردیم متوجه شدیم که دنیایی که در آن بودیم دنیایی بسیار خشن و مملو از تاریکی ها بود، برای ما مهم نبود که چیزی را بسازیم در حقیقت برای ما مهم بود که تخریب کنیم و هر شخصی که تخریب بیشتری به بار می آورد به اصطلاح میگفتیم انسان زرنگ تری است و وقتی که در مسیر درمان و کنگره قرار گرفتیم متوجه شدیم که خرابی های بسیار زیادی را به بار آورده ایم،  ابتدا خودمان و پس از آن خانواده و جامعه و حتی دنیای اطرافمان را بسیار تخریب کرده بودیم.

خداوند را شاکرم که کنگره ۶۰ توانست ما را احیا کند و گفت ای مسافر یا همسفر حواست به پیرامون خودت نیز باشد زیرا دنیای اطرافت نیز باید احیا شود و اگر این اتفاق نیفتد برای آیندگان مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد، همانطور که اکنون خود ما درگیر مشکلات فراوانی هستیم. کنگره ۶۰ و استاد امین یک راهکار بسیار خوب ارائه دادند که هر شخصی که رها می شود در هر سال می بایستی دو درخت بکارد به لطف خداوند با این تعداد رهایی ها که روز به روز افزایش می یابد، اگر محاسبه کنید متوجه میشوید که یک عدد بسیار بزرگی خواهد شد. اگر همه ما این موضوع رعایت کنیم و اجرا کنیم که قطعاً اعضای کنگره این موضوع را اجرا خواهند کرد میبینیم که دنیای اطافمان بسیار زیباتر خواهد شد.

در وادی دوازدهم گفته می شود در آخر امر، امر اول اجرا خواهد شد و این وادی می خواهد به ما بگوید که پارامتر زمان را بایستی در نظر بگیریم، هیچ انسان یک شبه نمی تواند از مواد مخدر رها شود بایستی فرایند زمان را در نظر بگیرد و از گذرگاههای سختی عبور کند تا به رهایی مدنظر کنگره  برسد که رهایی از بند شیطان است. رهایی از بند هایی که شیطان درون ما به خود ما زده است و برای انجام این امر بایستی سختی های فراوانی را متحمل شویم و از گذرگاه های سختی عبور کنیم. این وادی گوید اگر تفکر کردید و خواستید که رها شوید و شروع به حرکت کردید در نهایت رها خواهید شد و پارامتر زمان بایستی طی شود.

استاد در خصوص مسافر حسین گفتند:

مسافر حسین در ابتدا باحال و بسیار خرابی وارد کنگره شد و بسیار بازی گوشی در ابتدای سفرش داشت اما از زمانی که متوجه شد که مسیر کدام است و مسیر را یافت به خوبی در مسیر درست درمان و کنگره قرار گرفت و با سعی و تلاش خودش به نتیجه رسید. در ادامه با تفکر درست تصمیم گرفت که در کنگره بماند وخدمتگزار باشد، سپس تلاش کرد و شال کمک راهنمایی را به دست آورد و تصمیم گرفت که آنچه را به دست آورده با دیگران قسمت کند و این کار سختی است که از آنچه را به دست آوردی بتوانی ببخشی و حسین از وجودش بخشید.

 

خداوند را شاکرم که در قید حیات بودم و این روز را دیدم و در کنار حسین، همسفر شان نیز بسیار زحمت کشیدند و یک شخص دیگری که در این جمع حضور دارند و فوق العاده زحمت بسیار زیادی را برای این خانواده کشیدند کمک راهنمای همسفر ایشان سرکار خانم همسفر مریم بودند. ایشان خیلی صبوری کردن و خیلی زحمت بسیاری کشیده اند تا این خانواده توانستند از بندهای تاریکی رها شوند و به بندهای اولین بازگرداندن تا به این جایگاه برسند.  خدمت کمک راهنمای محترم همسفر مریم تبریک می گویم که کار بزرگی انجام دادند و نقش اصلی را در احیاء این خانواده ایفا کردند، خدمت مسافر حسین تبریک عرض می کنم و این تولد و آزاد مردی را در خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان، نمایندگی بزرگ اسلامشهر همچنین خانواده بزرگ کنگره ۶۰ تبریک عرض می کنم.

 

مسافر حسین در هفتمین سال رهایی خود گفت:

در ابتدا خداوند را شاکرم که توانستم در کنار استاد عزیزم و همه شما عزیزان قرار بگیرم و  این لحظه شیرین را در کنار یکدیگر باشیم. از خداوند آقای مهندس و خانواده شان بی نهایت سپاسگزارم که اجازه این را دادند که بتوانم در این مسیر قرار بگیرم و درمان شوم. از کمک راهنمای محترم آقا جمشید بی نهایت سپاسگزارم که زندگی بنده را احیا کردند و هر آنچه در حال حاضر دارم و تفکر می کنم مدیون ایشان هستم. از آقای مسعود خیری بی نهایت ممنون و سپاسگزارم. از کمک راهنمای محترم همسفر مریم بی نهایت سپاسگزارم اگر ایشان نبودند واقعاً بنده به این جایگاه نمی رسیدم. از مرحوم حاج رسولی ها بی‌نهایت سپاسگزارم تلاشهای فراوانی کردند که این بستر فراهم شود، از خانم دکتر افشارمند بی‌نهایت سپاسگزارم که دیدگاه بنده را در مورد جامعه پزشکی کاملاً تغییر داد. از همسفرانم بی نهایت سپاسگزارم با وجود تخریب و آسیب های بسیاری که به آنها متحمل شدم پشتیبان بنده بودند. واقعاً همسفر بنده بسیار صبوری کردند و بنده را حمایت کردند در جایی که حتی خانواده خود بنده پیشنهاد جدایی ما را می دادند همسفر بنده ایستادند و بنده را به رهایی رسانند و با تمام وجود از ایشان سپاسگزارم. از آقای سعید کرمی که بنده را با کنگره آشنا کردند سپاسگزارم. در نهایت از تمامی خدمتگزاران نمایندگی اسلامشهر و تمامی شعب کنگره ۶۰ بی نهایت ممنون و سپاسگزارم.

کمک راهنما همسفر مریم در هفتمین سال رهایی مسافر حسین گفت:

در ابتدا از بنیان کنگره ۶۰ سپاسگزارم و برای همه سفر اولی ها آرزوی رهایی و برای سفر دومی ها آرزوی آزاد مردی را دارم. وقتی در این جایگاه قرار میگیرم واقعا حس می کنم که آقای مهندس در این جمع حضور دارند و این حسی است که در این جایگاه دریافت می کنم. این روز را خدمت کمک راهنمای محترم مسافر جمشید بی‌نهایت تبریک عرض می کنم. خدمت همسفر فاطمه تبریک عرض می کنم و خیلی خوشحال هستم که ایشان توانستند در آزمون کمک راهنمایی شال راهنمای تازه واردین را دریافت کنند و به ایشان و مسافر حسین تبریک عرض میکنم.

همسفر فاطمه گفت:

ابتدا از بنیان کنگره ۶۰ سپاسگزارم و همچنین از کمک راهنمای محترم و جمشید بینهایت سپاسگزارم که در این مسیر ما را یاری رساندند. اگر امروز حال دل مسافر من خوب است و آرامش در زندگی ما برقرار است همه اینها را مدیون ایشان و کمک راهنمای محترم همسفر مریم هستیم. واقعاً وقتی که فکر می کنم نمیدونم که چگونه بایستی از خانم مریم تشکر کنم زیرا ایشان  زحمت های بسیاری برای احیای خانواده بنده کشیدند. هیچ وقت فراموش نمیکنم که معمولاً با حال خراب و چشمان گریان وارد شعبه می‌شدم و این خانم مریم بودند که به بنده امید می‌دادند و آرامش را به بنده بازمی گرداند تا بتوانم جان تازه بگیرم و برگردم و تلاش کنم برای حل مشکلاتم. در نهایت از تمامی خدمتگزاران شعبه اسلامشهر  و شعبه ابن سینا بی نهایت سپاسگزارم.

 

متن، عکس، تنظیم : مسافر رضا لژیون پنجم

وبلاگ مسافران نمایندگی اسلامشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .