English Version
English

افکار و اندیشه‌ی ما بر روی آب‌وهوا تأثیر می گذارد

افکار و اندیشه‌ی ما بر روی آب‌وهوا تأثیر می گذارد

صحبت‌های کمک راهنمای محترم: علی رحیمی
ما روی پارامتر جسم، روان، جهان‌بینی، فعالیت می‌کنیم؛ در مسیر درمان اعتیاد چهارده وادی طی می‌شود فرد پس از یک سال رهایی به شکرانه درمان، در وادی دوازدهم موظف به اجرای درختکاری است و باید از آن درخت مواظبت کند تا خشک نشود.
انجام عمل درختکاری بخشی از خسارت‌هایی است که ما به خودمان، خانواده و جامعه وارد کردیم. انسان همان‌گونه که با خود رفتار کند طبیعت همان‌گونه با انسان رفتار می‌کند.
افزایش درک و دانایی انسان باعث علاقه‌ی بیشتر او به هستی می‌شود؛ سرزمینی که مردم به یکدیگر محبت می‌کنند و بدخواه همدیگر نیستند و افکار مثبت و دل‌ پاک دارند در آن سرزمین خیروبرکت بیشتری وجود دارد. افکار و اندیشه‌ی ما بر روی آب‌وهوا تأثیر دارد.
صحبت‌های کمک راهنمای محترم: مجتبی ایران پور
زندگی ما کتابی است که هزاران برگ دارد که این دوره از حیات ما ممکن است یک‌صد و بیست سال باشد. انسان بوده، هست و خواهد بود.
دونیروی مثبت و منفی همیشه هستند اما گاهی یکی بر دیگری مغلوب می‌شود؛ اعتیاد و سیگار یک بیماری است که در این دوره‌ی حیات ما با آن درگیر هستیم که مشکلات و مسائل زیادی در زندگی ما به وجود آورده و ما با درمان آن حال خود را خوب می‌کنیم.
سیگار یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای نیروهای منفی است که دنیا در مقابل آن کم آورده است، باید بتوانیم پرونده‌ی سیگار و اعتیاد را برای همیشه ببندیم که این کار در کنگره بسیار سهل و آسان است.
صحبت‌های کمک راهنمای محترم: مهدی موسوی
وقتی سیگار می‌کشیم دود آن از طریق کیسه‌های هوایی وارد خون می‌شود و به‌جای این که اکسیژن به خون برسد منواکسید کربن وارد خون می‌شود و گلبول‌های قرمز خون را هدف می‌گیرد.
ما هرسال باید بتوانیم برای احیای طبیعت یک درخت بکاریم، من به ‌واسطه‌ی مصرف سیگار باعث تخریب طبیعت شده‌ام؛ برگ درختان اکسیژن تولید می‌کنند یعنی عمل فتوسنتز انجام می‌دهند و بر من فرض است که بازپرداخت یا جبران خسارت داشته باشم با کاشت درخت در طبیعت.
دیگران کاشتند ما خوردیم ما می‌کاریم دیگران بخورند.

تهیه و تنظیم: مسافر رضا و مسافر علی
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .