English Version
English

ما اگردرهستی به وظیفه خود عمل نکنیم باشکست مواجه می‌شویم

ما اگردرهستی به وظیفه خود عمل نکنیم باشکست مواجه می‌شویم

جلسه نهم از دوره سی و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی-عمومی نمایندگی ملاصدرا ویژه مسافران و همسفران با نگهبانی مسافر محمود،استادی  کمک راهنما مسافر علیرضا و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه " وظایف راهنما و رهجو و اولین سال رهایی مسافر اسماعیل" در روز پنج‌شنبه11اسفند‌ماه1401 رأس ساعت 16:۰۰آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان،علیرضا هستم یک مسافر
دستور جلسه اول؛وظایف راهنما و رهجواست،همه می‌دانیم تمام موجوداتی که در هستی هستند یک سری وظایفی را برای رسیدن به هدف مشخصی دنبال می‌کنند یعنی هیچ موجودی در هستی نیست که بدون وظیفه زندگی کند، البته برای تمام موجودات غیر از انسان این وظیفه تعریف‌شده است چون آن‌ها غریزه دارند اما انسان بر اساس اختیاری که دارد می‌تواند به وظیفه‌اش عمل کند یا نکند، اگر عمل کند می‌تواند به هدف برسد و اگر نکند از مرتبه خودش به‌مراتب پایین‌تر سقوط می‌کند.انسان می‌تواند در یک جایگاه استاد، رهجو یا راهنما باشد، ما خودمان باراهنمایان عزیز دیگری که در یک جایگاه هستیم رهجو های ایجنت هستیم و ایجنت هم رهجوی دیده بان است.ما اگردرهستی به وظیفه خود عمل نکنیم باشکست مواجه می‌شویم و هر جا تخطی کنیم ضربه می‌خوریم. اقرار می‌کنم حتی در کنگره60هم هرکسی خطا بکند ضربه می‌خورد، برای رهجو هم همین‌طور است، رهجو هم یک هدفی برای خودش تعریف می‌کند و به همان منظور به کنگره60،می‌آید تا درمان شود البته بعد به این نتیجه می‌رسد که درمان 10درصد کار می‌باشد و بقیه جهان‌بینی و آموزش‌های کنگره60، می‌باشد.در زندگی هم همین‌طور است و باید هر شخصی وظایف خود را بشناسد وعدم شناخت وظایف باعث شکست خانواده‌ها می‌گردد، پس بهتر است که در هر سن و در هر جایگاهی هستیم وظایفمان را بشناسیم و اجرا کنیم.

در مورد دستور جلسه دوم؛جشن اولین سال رهایی آِقا اسماعیل
که سفر اول را در لژیون آقای طباطبایی بودند و من افتخار آشنایی دورادور با ایشان را داشتم و چیزی که در ایشان دیدم،تمام هدفشان این است که در کنگره60، خدمت کنند و انجام‌وظیفه نمایند، شناخت کمی از ایشان دارم ولی اطمینان دارم که می‌توانند دوست خوبی برای من و برای لژیون باشند.
"از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید،ممنونم".

آرزوی مسافر اسماعیل :
آرزو می‌کنم تمام افرادی که درگیر اعتیاد هستند و راه نجات  را گم‌کرده‌اند مسیر  کنگره60،را پیدا کنند و به رهایی برسند .

آرزوی همسفرآسیه :
من آرزو می‌کنم کنگره60،جهانی بشود و در هیچ خانواده‌ای مصرف‌کننده‌ای نباشد .
مشارکت مسافر اسماعیل:
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم، بعد از یک سال رهایی از آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان که این بستر را فراهم کردند که ما به کنگره60، بیاییم و به رهایی برسیم تشکر می‌کنم. از آقای طباطبایی که در سفر اول او را خیلی زحمت دادم تشکر می‌کنم و آقای توکلیان  که راهنمای سفر دوم من هستند تشکر می‌کنم و همچنین از مرزبانان قبلی و مرزبانان فعلی ایجنت دوره قبل وایجنت فعلی از آقاحبیب الله راهنمای تازه واردین تشکر می‌کنم که روز ول من را مشاوره کردند از همسفرم تشکر می‌کنم از همه شما که با دست زدن‌هایتان و تشویق‌هایتان به من انرژی دادید ممنونم .

مشارکت کمک راهنما همسفر زهرا :
خداوند را بسیار شکر گذارم برای اولین بار در این جایگاه حضور دارم یکمین سال رهایی مسافر اسماعیل را به جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم  به خودشان،همسفرشان و کمک راهنما سفر اولشان کمک راهنماهمسفر سعیده تبریک عرض می‌کنم  خانم آسیه درجایگاه خدمتی مختلفی خدمت کردند و امسال هم در آزمون کمک راهنمای شال نارنجی قبول شدند، آرزو می‌کنم در ادامه مسیر موفق باشند .

مشارکت همسفرآسیه:
خداوند را بسیار شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم. تشکر می‌کنم از آقای مهندس دژاکام  و خانواده محترمشان که این بستر را فراهم کردند که ما به کنگره60 بیاییم و به رهایی و حال خوش برسیم از کمک راهنمایانم تشکر می‌کنم در سفر اول خانم سعیده که آموزش‌های خوبی را به من دادند. از کمک راهنمای سفر دومم خانم زهرا تشکر می‌کنم از مرزبانان دوره قبل و فعلی تشکر می‌کنم از ایجنت دوره‌ی قبل و ایجنت کنونی هم تشکر می‌کنم و درنهایت از همه شما عزیزان سپاسگزارم‌.یک توصیه داشتم، این‌که همان‌طوری که آقای مهندس هم گفته‌اند، همسفر در دوره درمان بسیار می‌تواند کمک کند و چون از آموزش‌های کنگره بهره‌مند می‌شود، در زندگی آرام و لذت‌بخش، خیلی تأثیرگذار است. من خودم آرامشی را که بعد از درمان و حتی در زمان رهائی داشتم را هیچ زمان دیگری نداشته‌ام.در پایان مجدداً از همه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم همگی به حال خوش برسید.

تایپ: همسفر ایمان

ویرایش و ویراستار: مسافر کریم(لژیون هفتم)

ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .