English Version
English

وظایف یک رهجو هم درونی است هم بیرونی

وظایف یک رهجو هم درونی است هم بیرونی

سیزدهمین جلسه از دور بیست و ششم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ شعبه میرداماد با استادی  مسافرحسین، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر جلال با دستور جلسه ((وظایف راهنما و رهجو)) در روز سه شنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷ آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر دستور جلسه ی این هفته وظایف راهنما و رهجو است . قبل از شروع صحبتم لازم است تعریف رهجو و راهنما را بگویم.
رهجو شخصی است که به دنبال راه درمان است و راهنما شخصی است که نشان دهنده ی راه است من سعی میکنم از زاویه های دیگری به این راه نگاه کنم آن وظایفی که آقای مهندس تعریف کردند به صورت تیتروار میدانیم ولی من میخواهم از نقطه ی مشترک به این موضوع نگاه کنم و آن کلمه ی راه است که در هر دو تعریف به کار رفته است که این راه منتهی میشود به هدف. هر سازمان یا NGO به دنبال هدفی میگردد و هدف ما در کنگره رسیدن به درمان و تعادل میباشد و برای رسیدن به این هدف یک راه بیشتر نیست و آن اجرای قوانین کنگره است . وظایف یک رهجو هم درونی است هم بیرونی که درونی آن شامل حفظ حرمت خود و اجرای قوانین لژیون است و بیرونی آن حفظ حرمت های کنگره و احترام به پیشکسوتان میباشد.
حال اجرای این قوانین به چه کار ما می آید ؟
باید بدانیم بدون اجرای قوانین کنگره درمان صورت نمیگیرد و کنگره دچار اختلال میشود . در طول سفر اول یکسری حالات بوجود می آید اولین حالت رسیدن به آرامش نسبی است رهجویی که وظایفش را به خوبی انجام میدهد به این آرامش میرسد وقتی به آرامش رسید حالت دوم بالا رفتن سطح دانایی و آگاهی میباشد که این حالت بین راهنما و رهجو مشترک است و حالت سوم رعایت نظم و انضباط است و حالت چهارم که از اهمیت بیشتری برخوردار است  فرمانبرداری میباشد که باید رهجو به راهنما اعتقاد داشته باشد تا فرمانبردار خوبی باشد .وظایف یکسری از باید ها و نباید هاست و اولین کاری که یک رهجو باید انجام دهد از باید ها و نباید ها پیروی کند . از اینکه به صحبت های من گوش کردین از شما سپاسگزارم.

تهیه: مسافر مرتضی

تایپ: مسافر امیر حسین

ارسال: مسافر ایمان

نمایدگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .