English Version
English

مسئولیت پذیری حال مارا خوب می‌کند

مسئولیت پذیری حال مارا خوب می‌کند

سومین جلسه از دور چهل و پنجم کارگاه های صبحگاهی عمومی کنگره 60 نمایندگی پارک لاله به استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه "وظایف راهنما و رهجو" یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 6:30 صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر. خیلی خوشحال هستم که امروز در پارک لاله در خدمت شما دوستان هستم.
در رابطه با دستور جلسه`` وظایف راهنما و رهجو`` یک مطلبی که من همیشه در لژیون به رهجو هایم می گویم، این است که ما هر وظیفه ای در کنگره ۶۰ داریم صرفاً جهت این است که خودمان به حال خوب برسیم.
رهجو یعنی جویای راه و راهنما به معنی شخصی است که با راه آشنا است و آن را به ما نشان می‌دهد.در رابطه با وظایف رهجو اگر به طور کلی نگاه بکنیم، مخصوصا در مورد سفر اولی ها باید عرض کنم که اولین وظیفه این است که باید به حسِ خودشان برای انتخاب راهنما اعتماد بکنند و وظیفه دارند فرمانبردار خوبی باشند، یعنی با تمام وجود خواسته های راهنما را اجرا کنند، نوشتن سی دی، مصرف دارو به موقع و به اندازه، نظم در حضور در جلسه و....
نمیشود منِ مجتبی با ده سال تخریب و مصرف مواد وارد کنگره بشوم و پا روی پا بگذارم و چای بنوشم و تمام ادعایم این باشد که داروی خود را به موقع مصرف کرده ام، بلکه باید خدمت بکنم حتی شده تعدادی صندلی مرتب یا جمع بکنم و یا مشارکت داشته باشم. البته راهنمایی که نامش برده می شود خودش به نوعی رهجو می باشد، همه ما به نوعی رهجو های کنگره۶۰ هستیم، همینطور خدمتگزار کنگره ۶۰.
کنگره ۶۰ یک هدفی دارد و آن درمان اعتیاد و به رهایی رساندن انسانهای گرفتار است و ما در این راستا دست به دست هم داده ایم.در رابطه با وظایف راهنما باید بگویم من راهنما باید به عنوان یک الگو برای رهجوها، کارها و خدمت هایی را انجام بدهم، و همینطور باید اطلاعات دقیق و به روزی را داشته باشم. راهنما اگر چیزی از ره جویش می خواهد حتماً خود به آن عمل کرده است.
اینک من فکر می کنم هر چه در کنگره ۶۰ به جایگاه های بالاتری برسی به مراتب خدمات بیشتری را هم باید ارائه بدهی، و این خدمات سبب حال بهتر شما خواهد شد، برای همین دیده بان های محترم حال خوبی دارند و برخورد با آنها به ما آرامش می‌دهد. ما در کنگره ۶۰ در کنار درمان جسم به درمان روان هم می پردازیم و با فراگیری جهان بینی به آگاهی و دانایی می رسیم، و در این راستا وظایفی تعریف شده‌اند که انجام آنها ما را به حال خوب می‌رساند.
در نهایت امیدوارم همه عزیزان به آن خواسته قلبی که در کنگره ۶۰ دارند برسند. از اینکه به صحبت های من توجه کردید تشکر می‌کنم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .