English Version
English

آموزش های لژیون سردار بزرگ، عمیق و شفاف است

آموزش های لژیون سردار بزرگ، عمیق و شفاف است

یازدهمین جلسه از دور چهارم لژیون سردار، کنگره ۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران با استادی مسافر غفار، نگهبانی مسافر صادق و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " ثروت " در روز دوشنبه هشتم اسفند‌ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:45 آغاز به کارکرد.

سخنان استاد

خداوند را شکر می‌کنم که بار دیگر فرصت خدمت کردن در این جایگاه را نصیبم نمود. تمامی آموزش‌هایی که از لژیون سردار به دست می‌آید، نشانه بزرگ، عمیق و شفاف بودن این لژیون در راستای مسیر الهی است و این تفکر را آقای مهندس برای ما به وجود آورده است. یکی از ابزارهایی که آقای مهندس برای ما به وجود آوردن تا در مسیر مستقیم از آن بهره لازم را ببریم تشکیل لژیون سردار است. برگزاری لژیون سردار باعث انسجام افراد و قوی شدن کنگره می‌شود. دستور جلسه ثروت من را یاد موضوع علم بهتر است یا ثروت می‌اندازد با این تفاوت که در اینجا فقط موضوع ثروت است؛ آیا این دو را می‌شود از هم جدا کرد؟ به نظر من خیر؛ زیرا علم نیز یک نوع ثروت است. من در کنگره60 یاد گرفتم که در کنار معنویات می‌توان به مادیات هم رسید. ثروت و معنویات دارای دو صور هستند که هر دو مهم و ارزشمند است.

وقتی به این موضوع فکر می‌کنم که چرا ما باید در کنگره علم، دانایی و معنویات خود را افزایش بدهیم؛ نگاهم به سمت تازه واردین می‌رود؛ زیرا آن‌ها نقش بسیار مهمی در استوار بودن کنگره ایفا می‌کنند. اگر به تازه واردین آموزش‌های لازم درباره‌ی خدمت کردن داده شود؛ در ادامه آن‌ها می‌توانند به خود و دیگران به‌خوبی و بدون هیچ ادعایی خدمت کنند. خدمت کردن به خود یعنی گوش به فرمان بودن و انجام وظایف کنگره بر مبنای عمل سالم، عدالت و معرفت است که نتیجه آن ثروت معنوی است. وقتی ثروت معنوی را به دست آوردیم آن وقت در مسیر درست قرار گرفته و به نتایج مطلوب نیز خواهیم رسید.

تایپ، عکس و تنظیم: مرزبان خبری همسفر آرش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .