English Version
English

کتاب ساختمان جسم، مربوط به کاهش وزن را به اتمام رساندم February 25, 2023

کتاب ساختمان جسم، مربوط به کاهش وزن را به اتمام رساندم February 25, 2023

1401/12/6

بیل عزیز امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

جشن دیده‌بان در کنگره هنوز در جریان است و دیده‌بانان به تمامی شهرها سفر می‌کنند و از شعب کنگره 60 بازدید به عمل می‌آید.

نکته جالبی وجود دارد، کلیه شعب کنگره 60 دقیقاً کپی یکدیگر هستند و همه آن‌‌ها از سطح علم و دانش و تجربه برابری برخوردار هستند. البته دلیل عمده این کار بیشتر در این است که چون هر هفته من یک ساعت راجع به مطالب مختلفی سخنرانی دارم.

همانطوری که قبلاً گفته بودم همه افراد کنگره 60 و حتی کلیه دیده‌بانان بایستی سخنرانی را از اپلیکیشن دژاکام برداشت کنند و تمامی مطالب را گوش‌کنند، بنویسند و به مسئول بالاتر بدهند تا امضاء گردد، به عبارتی می‌توان گفت معلم جهان‌بینی کلیه افراد کنگره 60، از مسافر سفر اولی و یا تازه‌وارد تا بالاترین مقام‌ها یا جایگاه‌های خدمتی خود من هستم که همه اعضاء تحت آموزش مستقیم من قرار دارند و این مسئله باعث ایجاد آرامش در کنگره 60 و تربیت اعضاء شده است. گوئی وقتی که افراد آموزش جهان‌بینی ندیده‌اند مثل انسان‌های وحشی هستند؛ ولی با آموزش صحیح جهان‌بینی تبدیل به انسان‌های آرام و صالح می‌شوند.

در تاریخ بیست و دوم February نمونه‌های مربوط به سرطان سینه و MS و کولیت استراتیو، از یخچال‌های چهل درجه زیر صفر خارج گردید و داخل بسته‌بندی با یخ خشک قرار گرفت و توسط دکتر آروین به دانشگاه بریستول انگلستان برده شد و هم اکنون در لابراتورهای آنجا در حال برسی و مطالعات روی ژن‌های آن‌ها و سایر قسمت‌های حساس دیگر هستند، من امیدوارم که این سه تحقیق و مقالات آن درب جدیدی را برای جهان دانش پزشکی بگشاید.

همین چند روزه، کتاب ساختمان جسم را که مربوط به کاهش وزن است را به اتمام رسانده‌ام و در حال ویرایش آن هستم. امیدوارم در فرصت مناسب به وسیله احسان ترجمه گردد تا برای شما ارسال نمایم. روش کار این کتاب برای خودم هم غیر قابل باور است که چگونه انسان همه غذاها را می‌خورد؛ ولی اضافه وزن او به راحتی کاهش پیدا می‌کند. در حقیقت این کتاب به طور خیلی ساده درست غذا خوردن را آموزش می‌دهد و معتقد است که اگر ما درست غذا بخوریم خود جسم چربی‌های اضافی را که با خود حمل می‌کند به بیرون می‌ریزد. توجه شود چربی‌های اضافی را جسم خودش از بدن خارج می‌کند.

مشکلی که ما اکثر انسان‌ها داریم، تصور می‌کنیم که جسم ما یک موجودی است که فاقد شعور است و یا کم شعور است و ما خودمان را عقل کل می‌دانیم، غافل از اینکه شعور و درک و آگاهی جسم ما شاید هزاران هزار بار بیشتر از خود ماست و ما همیشه می‌خواهیم جسم خودمان را مجبور کنیم که تحت فرمان ما عمل کند و گاهی اوقات این عمل را با تازیانه انجام می‌دهیم. در این شرایط ما ظاهراً خود را پیروز میدان می‌دانیم؛ ولی در حقیقت ما همیشه شکست فاحشی می‌خوریم.

مثل روش‌های غلط کاهش وزن و یا روش‌های غلط درمان اعتیاد. در صورتی که اگر ما زبان جسم خودمان را فرا بگیریم، پیچیده‌ترین مشکل‌ها به سهولت قابل حل است.

از بابت کتاب بسیار خوشحال هستم و فرمت 4 اینچ در 6 اینچ به تصور من هم بهترین اندازه می‌باشد و از اینکه کار کتاب به سرعت در حال پیشرفت است بسیار خوشحال هستم و سپاسگزاری می‌کنم. امیدوارم به زودی یک نسخه کاغذی آن را در دستان خودم داشته باشم؛ در ضمن شما اسم خیلی زیبا و پر مفهومی را در نظر گرفته‌اید به نام کتاب کوچک

Litte Book Of Addiction Recovery Reflections OF Hossein Dezhakam Founder Congress 60 Recovery

نمی‌دانم آیا امکان دارد نام کشور نوشته نشود.

امیدوارم کار فهرست‌بندی مجموعه تحقیقات ریکاوری به خوبی پیش برود و این کار شما کمک بسیار بزرگی به دانشجویان و محققین این حوزه در مسیر ریکاوری می‌کند.

از قول من خانم ریتا را سلام برسانید و همین‌طور سایر اعضاء خانواده.

از خداوند بزرگ برای شما سلامتی آرزومندم.

درضمن، ما داریم به عید نوروز نزدیک می‌شویم.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

February 25, 2023

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

The Didehban’s week is ongoing and Didehbans are traveling to other cities.

All the branches of Congress 60 are alike since everyone listens to my weekly educational speeches and they are obliged to write while listening. Even high ranks like Didehbans should do the same. So I am the worldview teacher of all the branches in a way.

The worldview teachings are the way to transit our members to become peaceful and calm.

On the 22nd of February, Dr. Arvin took the samples regarding breast cancer, ms, and ulcerative colitis from minus 40-degree fridges to send to Bristol university in England. Now they are studying the samples there and I really hope these three researches and articles will open a new door to the medical society.

I have completed the “structure of body” book and I am editing it. I hope that in time Ehsan will translate it for you.

The explained method for weight loss in this book is even unbelievable to me. You can eat whatever you want but at the same time lose weight. In fact, this book teaches “how to eat” to help our body get rid of the extra fat.

We think our physical body lacks awareness. I believe awareness of the physical body could be even superior to us. We always force our bodies to do as we want and it looks like it works however the fact is that we are losing silently. I am talking about the wrong methods of weight loss, the wrong methods of addiction treatment and so much more. If we learn the language of the physical body we can start solving even the most complicated problems.

I am very glad about the size of the book you are working on. Hopefully, soon I will have a hard copy in my hands.

The name of the book is also amazing:

The little book of addiction recovery, reflections of Hossein Dezhakam founder of Congress 60 recovery community.

Is it possible to disregard the name of the country in the title?

I hope your work with the recovery bibliography goes well. This work offers a lot of help to students and researchers in the recovery field.

Extend my greetings to Mrs. Rita and all of your family members.

Noruz is upon us!

Friends and brothers in heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .