English Version
English

در کنگره همه کارها بر اساس معرفت می باشد

در کنگره همه کارها بر اساس معرفت می باشد

جلسه یازدهم  از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران  کنگره ۶۰، نمایندگی نائین؛ به استادی کمک راهنمای تازه واردین  مسافر رسول  و نگهبانی  مسافر مهرداد و دبیری  مسافر سعید با دستور جلسه "وظایف راهنما و رهجو" در روز یکشنبه 7 اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت 17 آغاز به کار .

 

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز وظایف راهنما و رهجو است. همه چیز بر پایه داد و ستد میباشد ،چیزی نیست که داد و ستد نداشته باشد. حتی در طبیعت هم این داد و ستد به این زیبایی انجام می گیرد. مثل تابش خورشید به درختان و یا وجود ماهیان بزرگ و کوچک در دل دریا که بدون هیچ چشم داشتی در طبیعت داد و ستد می کنند،حتی انسان ها در کره زمین. ما قبل از اینکه وارد کنگره شصت بشویم معنی و مفهوم این مسئله را نمی دانستیم و در اصل دنبال منافع بودیم تا دنبال معرفت. ولی خداروشکر در کنگره شصت آموختیم که باید معرفت داشته باشیم. در کنگره شصت راهنما و رهجو وظایفی دارند که باید به خوبی انجام دهند. رهجو باید سفر خود را به درستی انجام بدهد و به رهایی برسد تا بتواند با آموزش‌ های لازم به جایگاه راهنمایی برسد. کنار گذاشتن مواد مخدر و رسیدن به رهایی خیلی سخته ولی خداراشکر آقای مهندس این راه را برای ما چراغانی کرده است و بسیار آسان است. روش DST یک روش ناب و بکر است چون رهجو بدون اینکه دردی بکشد می تواند بعد از ده ماه به رهایی برسد. راهنما هم در کنگره شصت وظایفی داره که به آن متعهد می باشد. تعهدی که بین خودش و خدای خودش بسته میشه نه بین خود و کنگره یا بین خود و آقای مهندس. راهنما وظایف خود را به خوبی انجام می‌ دهد و همیشه نتایج خوبی را دریافت می کند. اگه رهجویی در یک هفته سی دی ننویسد ،راهنما باید سی دی هفتگی خود را نوشته باشد و تحویل ایجنت دهد. اگر رهجویی یک هفته در جلسه شرکت نکند راهنما به او تذکر می‌ دهد ولی اگر راهنما یک جلسه غیبت کند برایش مشکل ساز می شود. پس می بینید که در صور آشکار مشکلی نیست ولی در صور پنهان مشکلاتی در درون خودش پیدا می کند. رهجو این را باید بداند که راهنما او را بیش از خودش دوست دارد. یک راهنما از رهجوی خود انتظار دارد که تکلیفش را انجام بدهد تا به رهایی برسد. اگر رهجویی ادعا می کند که راهنمای خود را دوست دارد ،باید به او ایمان داشته باشد. راهنما به اندازه ای رهجو را دوست دارد که می خواهد او از ذلت به عزت برسد.از وظایف مهم رهجو نسبت به راهنما این است که حرف شنوی داشته باشد در اصل فرمان بردار خوبی باشد . برای اینکه یک رهجو به رهایی برسد چهار کار اساسی باید انجام بدهد، اول باید بگوید چشم. هر چه راهنما به او می گوید فقط بگوید چشم. دوم این که خوب گوش کند ، وقتی راهنما دارد صحبت می کند برداشت کند و در زندگی کاربردی کند. پس بیایید از این فرصت به خوبی استفاده کنید . از اینکه به صحبت های من گوش کردید صمیمانه سپاس گزارم.

 

پیام مرزبانی:

هفته آینده یکشنبه مورخ 1401/12/14 راس ساعت 15 جلسه خدمتگذاران با حضور دیدبان محترم آقای صدیقی برگزار می شود حضور تمامی خدمتگذاران الزامیست

ویرایش و تایپ:

مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .