English Version
English

تلاش همه اعضای کنگره برای رسیدن به هدف درمان است

تلاش همه اعضای کنگره برای رسیدن به هدف درمان است

جلسه‌ی شانزدهم از دوراول سری کارگاه آموزشی ویژه لژیون سردار شعبه‌ی امام قلی خان اصفهان با دستور جلسه "ثروت"با استادی پهلوان محترم شعبه مسافر اصغر و نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر مرتضی در روز یکشنبه  مورخ 07/12/1401 رأس ساعت 15:00 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:.
سلام دوستان اصغر هستم یک مسافر:
قبل از هر چیزی از سردار تشکر می‌کنم از جناب مهندس از نگهان و دبیر لژیون تشکر می‌کنم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند.
اما در مورد دستور جلسه ثروت باید بگویم که ثروت بخش‌های مختلفی دارد اما به نظر من ثروت حال خوب است خانواده‌ای خوب است خانواده صالح است این‌ها ثروت هستند. در مسیر رسیدن به این‌ها هم باید زحمت کشید تلاش کرد و بخشید، نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود. آدمی تا رنج نکشد به گنج نمی‌رسد. رسیدن به ثروت چه مادی و چه معنوی هم کاری سخت است هم سهل اما اینجا بحث ما روی کسانی است که بخشی از این ثروت‌ها رادارند باید بگویم این ثروت زمانی خوب است و به درد انسان می‌خورد که آن را درراه درست و سالم خرج و مصرف کنند. چراکه ما در این دنیا امانت‌داری بیش  نیستیم.
خیلی افراد هم هستند که در ثروت زندگی می‌کردند اما خیری از آن‌ها به کسی نرسیده است چه‌بسا اکثراً برای شخص خودشان هم حاضر نبودند از این مال و ثروت خرج و استفاده کنند.
درراه بخشش مال و چیزهای دیگر نیت و هدف آدمی بسیار مهم است و این نیت چه در مسائل مالی دنیوی چه در مسائل معنوی بسیار مهم است و نباید بگذاریم نیروهای مخرب و اهریمن، پاداشی را که ما می‌خواهیم از این امر به دست بیاوریم خراب و آلوده به  منیت و تکبر کنند.
در کنگره 60  کمک‌هایی را که اعضا کرده‌اند چه درزمینهٔ خدمتی و چه درزمینهٔ مالی، باعث خودمختار بودن کنگره در همه لحاظ شده است و به سبب همین کمک‌های مالی ماها چه انسان‌ها چه خانواده‌هایی که از تاریکی، رنج و عذاب خارج‌شده‌اند و در آینده چه انسان‌هایی بسیاری که هم‌اکنون هم در تاریکی‌ها به سر می‌برند به‌وسیله  همین کمک‌ها نجات پیدا می‌کنند.
همان‌طور که خودتان هم نیز می‌دانید کنگره با کمک‌های مالی خود اعضا در تلاش برای ساختن دانشگاهی است که این علم را به خارج از مرزهای کشور هم گسترش بدهند به امید روزی که کسانی که در این تاریکی به سر می‌برند به رهایی و نجات برسند و همه ما در این امر سهیم هستیم.
جالب است در مورد مقالاتی که کنگره 60 در مورد روش دی اس تی و چهار نوع سرطان ارائه داده است هم بگویم که در این موارد بسیار موفق بوده است و به یاری خداوند و کمک‌های تمام اعضا امیدواریم در آینده نزدیک شاهد خیلی مسائل در کنگره60  از درمان اعتیاد و دخانیات گرفته تا رفع چاقی و رسیدن به‌سلامت جسمی مناسب و درمان انواع سرطان‌ها چه در داخل کشور چه در خارج از کشور خواهیم بود و این امر خواستار تلاش و کوشش و کمک تمام اعضای کنگره 60است.

تایپ و ویراستاری و ارسال مطالب: مسافر علی لژیون12

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .