English Version
English

دیده‌بان‌ها واقعاً الگوی بدون نقص هستند

دیده‌بان‌ها واقعاً الگوی بدون نقص هستند

جلسه دوازدهم از دور شانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با دستور جلسه: هفته دیده‌بان با استادی کمک راهنمای تازه واردین مسافر کریم و نگهبانی مسافر هادی و دبیری مسافر احسان روز پنجشنبه مورخ 1401/12/04 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
سلام دوستان کریم هستم یک مسافر:
من از آقا هادی نگهبان جلسه تشکر می‌کنم، دیده‌بان محترم آقای خدامی روز سه‌شنبه تشریف آوردند و از صحبت‌های ایشان استفاده کردیم، من خودم را در حد و اندازه این دستور جلسه نمی‌دیدم ولی نگهبان که گفتند، اطاعت امر کردم.
معلم در پای تخته‌سیاه نامه‌ی اعمال خودش را سفید می‌کند و آقای مهندس و دیده‌بان‌ها وقتی‌که درراه نجات انسان‌ها قدم برمی‌دارند از این قاعده مستثنا نیستند، دیده‌بانان محترم سفری را از سرزمین تاریکی و حقارت به سرزمین عشق داشتند و گوهر سلامتی خودشان را به دست آوردند و با عدالت، معرفت و عمل سالم این گوهر را سالم نگه‌داشته‌اند و قوانین کنگره را وضع کردند.
بیش از 130 شعبه در سراسر کشور داریم و اداره این شعبات کار مشکلی است، چیزی که کنگره را از سازمان‌های دیگر متمایز می‌کند همین چارت سازمانی کنگره است و هرجایی که سلسه‌مراتب داشته باشد قوانین بهتر اجرا می‌شود و کنگره هم از این قاعده مستثنا نیست.
در کنگره برای تمام رشته‌هایی که نیاز است که کنگره اداره شود آقای مهندس یک‌ دیده‌بان را انتخاب کرده‌اند و همه را آقای مهندس خودشان انتخاب کرده‌اند که فکر می‌کنم که 18 نفرند، ما باید قدردانی کنیم از این عزیزان به هر صورتی و بهترین قدردانی این است که دیده‌بان‌ها نظاره کنند که شعب درراه درست حرکت می‌کنند و این مستلزم آن است که قوانین را بدانیم و عمل کنیم دیده‌بان‌ها ستون‌های کنگره هستند.
دیده‌بان‌ها با رسیدن به این جایگاه قوانینی را وضع کرده‌اند که باید به آن‌ها عمل کنیم، من یک توصیه‌ای به دوستان دارم که جزوه شرح وظایف را که یکی از مهم‌ترین نشریات کنگره است را مطالعه کنند که همه‌جوره به نفع ماست و هم وظایف خود را می‌دانیم و هم دیگر ناراحت نمی‌شویم از رفتار دیگران و سعی می‌کنیم در مسیری که به ما توصیه‌شده است حرکت کنیم.
دیده‌بان‌ها قوانین کنگره را می‌گذارند و اولین نفر خودشان به آن قوانین عمل می‌کنند و دیده‌بان‌ها واقعاً الگوی بدون نقص هستند و وظیفه ما هست که قدردانی کنیم، دیده‌بان‌ها انسان‌های مردم‌داری هستند و واقعاً باانرژی هستند و وظیفه ماست که احترام بگذاریم و در مسیر مستقیم حرکت کنیم و به‌صورت تمام و کمال از این عزیزان قدردانی کنیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .