English Version
English

کار اصلی دیده‌بانان قانون‌گذاری است

کار اصلی دیده‌بانان قانون‌گذاری است

جلسه هشتم از دوره سی و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی نمایندگی ملاصدرا، ویژه مسافران و همسفران، استادی دستیار دیده‌بان مسافر امید، با نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر عباس، با دستور جلسه "هفته دیده‌بان"  روز پنج‌شنبه 4 اسفند‌ 1401 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان،امید هستم مسافر، در سال 52دستور جلسه در کنگره وجود دارد و یکی از چیزهایی که کنگره 60 را از سایر مراکز درمانی مستثنی می‌کند،همین دستور جلسات هفتگی است، چرا که باعث آموزش می‌شود.

دستور جلسات مختلف جهان‌بینی، وادی‌ها، قوانین و... را در این 52 دستور جلسه در اختیار داریم؛ اما چهار جشن هم در دل این دستور جلسات قرارگرفته است، 1-جشن کمک راهنما 2-جشن ایجنت و مرزبان 3-جشن همسفر 4-جشن دیده‌بانان. بدیهی است که در جشن‌های مربوط به راهنما، ایجنت، مرزبان وهمسفران علاوه بر اینکه در هفته با چشم سر این عزیزان را مرتب می‌بینیم،شاهد فعالیت‌های مختلفشان هم هستیم؛ ولی در مورد دیده‌بانان محترم، این‌گونه نیست و ما این عزیزان که ستون‌های کنگره 60 می‌باشند را یا نمی‌بینیم یا کم می‌بینیم.

کاراصلی دیده‌بانان قانون‌گذاری است، آن‌ها به نمایندگی‌ها سرکشی می‌کنند و ماهانه یک یا دو مرتبه با آقای مهندس دژاکام جلسه دارند و لذا بر اساس دیده‌های این عزیزان تصمیم‌گیری انجام می‌شود و اگر می‌بینیم پنج‌شنبه‌ها ساعت 16 و یک‌شنبه ها و سه‌شنبه ها ساعت 17،جلسات شروع می‌شود، همگی بر اساس تصمیماتی است که دیده‌بانان می‌گیرند.

بعضی از این عزیزان،بالای 20سال است که زحمت می‌کشند و اکثر آن‌ها در ساختمان سیمرغ دفتر کار دارند و در هفته سه روز را در آنجا مشغول هستند و سه روز دیگر را نیز با سرکشی به شعب مختلف مشغول به خدمت هستند.

اگر حساب کنیم یک انسان مثلاً 80سال عمر کند،شخصی که 20سال در کنگره زحمت می‌کشد یعنی برابر یک‌چهارم از طول عمرش را صرف خدمت به انسان‌های دیگر کرده است هم چنان‌که آقای آذرپورسال گذشته با خدمت دیده‌بانی از میان ما رفتند. پس اگر آقای مهندس دژاکام، در سال یک هفته را برای تجلیل از این عزیزان گذاشته‌اند برای شناخت بیشتر ما از آن‌ها هست و انشاالله در مراسم تجلیلی که به‌زودی در این نمایندگی به‌پاس قدردانی از زحمات دیده‌بان مربوطه برگزار می‌گردد به نحو مطلوب حضور یابیم.

در پایان از ایجنت محترم،که به بنده فرصت خدمت در این جایگاه را دادند،تشکرمی کنم.

تایپ، ویرایش و ویراستار: مسافر کریم، لژیون هفتم
تهیه و ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .