English Version
English

دیده‌بانان همیشه قوی و استوار در کنگره۶۰ حضور دارند.

دیده‌بانان همیشه قوی و استوار در کنگره۶۰ حضور دارند.

 

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان آرزو هستم همسفر مجید

انسان‌های بزرگ همواره در اندیشه‌ی دیگران و دِل در گِرو خدمت به مردم می‌نهند. هفته‌ی دیده‌بان را در رأس به خانواده آقای مهندس و ۱۴ دیده‌بان و زحمتکش و تمامی اعضای کنگره۶۰ تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
من از جناب آقای مهندس کمال تشکر را دارم که کنگره۶۰ را بنا کردند و انسان‌هایی که از جنس خداوند بودند را با راهنمایی‌هایشان، آموزش داده‌اند، تا دردی از دردهای مردمان پُر درد را مرهم نهند. در حرمت کنگره۶۰ همیشه می‌خوانیم که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد؛ بله درست است در چنین مکانِ مقدس و امنی، مردانی با خدا و مهربانی هستند که کنگره۶۰ را به معبد تشکیل دادند، مردانی چون دیده‌بانان زحمتکش و خدادوست که از جان‌شان مایه می‌گذارند برای اعضای کنگره۶۰ تا آن‌ها هم طعم خوشی و پاکی و محبت را بیاموزند. دیده‌بان، یعنی نور چشم کنگره۶۰ که با حضور زیبای‌شان کنگره را روشن می‌کنند، دیده‌بانان همیشه قوی و استوار در کنگره۶۰ حضور دارند و به مشکلات اعضای کنگره۶۰ با روی باز و گشاده برخورد می‌کنند تا افراد کنگره۶۰ ثابت قدم و در کنگره۶۰ حضور داشته باشند تا طعم خوشبختی و حال‌خوش را تجربه کنند و آرامش را برای خانواده‌هایشان به ارمغان بیاورند.
دیده‌بانان اشخاصی هستند که از صمیم قلب برای کنگره ۶۰ زحمات فراوانی می‌کشند و خدمت‌های بزرگی را عاشقانه به ثمر می‌رسانند.
من وظیفه‌ی خود می‌دانم، احترامی بسیار والا بر عاشقان این جایگاه برای بزرگان قائل باشم، زیرا این عزیزان بسیار بزرگ و محترم هستند و خدمت‌هایشان جز عشق به هم‌نوعان‌شان چیز دیگری نمی‌تواند باشد؛ این روزها و مناسبت‌ها هر سال تکرار می‌شوند تا من هر سال قدردان این عزیزان باشم و هر لطفی که خداوند به انسان می‌کند به واسطه بنده‌هایش است و من باید قدردان، بنده‌های خوب خداوند باشم.

 

ویرایش و ارسال‌خبر: همسفر زینب رهجوی کمک‌راهنما همسفر ناهید(لژیون یازدهم)

 

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .