English Version
English

دیدبانی رسیدن به مرحله ترخیص

دیدبانی رسیدن به مرحله ترخیص

جلسه یازدهم از دوره بیست‌ویکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه همسفران نمایندگی اروند آبادان و خرمشهر، با استادی کمک‌راهنما همسفر بدریه، نگهبانی همسفر  فاطمه و دبیری همسفر شهناز با دستور جلسه «هفته دیدبان» ساعت 16:۰۰ روز دوشنبه 1 اسفندماه سال 1401 آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد:

از نگهبان ارجمند خانم فاطمه تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند تا آموزش بگیرم؛ خداوند را شاکرم که دوباره اذن خدمت در این جایگاه به من داده شد.
دستور جلسه امروز هفته دیده بان است و من این هفته را به جناب مهندس، تک تک دیده بانان و همه اعضای کنگره 60 تبریک عرض میکنم. ما در کنگره 60  چهار جشن داریم؛ هفته دیده بان، هفته همسفر، هفته راهنما، هفته مرزبان، ایجنت و آسیسانت که این جشن ها را جناب مهندس وضع کردند تا بتوانیم از عزیزانی که در این جایگاه ها خدمت می‌کنند به نحو شایسته قدردانی کنیم. خدمت در کنگره 60 واقعاً لیاقت می‌خواهد و اگر گفته می‌شود که خدمت کنید تا حال شما خوب شود، واقعاً همین طور است چون با خدمت کردن نقطه تحمل بالا می‌رود و به ما کمک می‌کند که تغییر، تبدیل و در نهایت ترخیص شویم. دیده بان ها کسانی هستند که با درایت و کفایت انتخاب شده اند و از فیلترهای متعددی عبور کرده اند، تغییر کرده اند، تبدیل شده اند و در نهایت به مرحله ترخیص رسیده اند. این جایگاه، جایگاهی نیست که به راحتی بتوان به آن رسید و واقعاً نیازمند تزکیه و پالایش زیادی است. دیده بان یعنی کسی که بدون هیچ محدودیتی می‌بیند، درک بالایی دارد و در واقع قانون گذاران کنگره 60 هستند. ابتدا دیده بانی وجود نداشت و جناب مهندس خود به تنهایی قانونگذاری می‌کردند و جوانب را میسنجیدند؛ با تفکر و درایت همیشگی شان اولین دیده بان انتخاب شد و بعد با مشورت جناب مهندس و دیده بان انتخابی، دیده بانان بعدی انتخاب شدند تا به 14 دیده بان رسیدند. این بزرگواران همواره با در نظر گرفتن عدالت، معرفت و عمل سالم خدمت می‌کنند؛ به شعب مختلف سر می‌زنند، نواقص و مشکلات را می‌بینند، تمام جوانب را سنجیده و با نگاه دقیق و کلی بررسی می‌کنند و در جلسه ای که هر 21 روز با جناب مهندس دارند عنوان می‌کنند.
یک نکته ای که آقای سلامی دیده بان امور مالی عنوان کردند این است که در جلسه هر صحبتی که می‌شود به بیرون درز نمی‌کند و حتی بین خودشان نیز درباره آن صحبت نمی‌کنند و این خیلی برای من آموزش‌ داشت. برای تمامی این عزیزان که واقعاً خودِ وادی 14 هستند و بی چشم‌داشت خدمت می‌کنند آرزوی بهترین ها را دارم. امیدوارم بتوانم از این عزیزان آموزش بگیرم و قدردان زحمات شان باشم و تا جایی که می‌توانم عمل سالم، عدالت و معرفت را سرلوحه زندگی ام قرار بدهم تا در ادامه در مسیر درست ثابت قدم باشم.
صحبت‌های خود را به پایان می‌رسانم و به مشارکت‌ های قشنگ شما گوش می‌سپارم و انرژی میگیرم؛ از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید بسیار سپاسگزارم.

 

ویراستاری: راهنمای تازه‌واردین همسفر آمنه
ارسال: مرزبان خبری همسفر مولود
همسفران نمایندگی اروند آبادان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .