English Version
English

خلاصه سی دی :ویلیام 4

خلاصه سی دی :ویلیام 4

خلاصه سی دی :ویلیام 4

 

سلام دوستان مریم هستم همسفر رهجوی کمک راهنما همسفر مریم لژیون پنجم

خدا را شاکر هستم که در کنگره حضور دارم و آموزش  میگیرم.آقای مهندس درسی دی ویلیام ۴ در مورد ناشناخته ها صحبت میکنند و می‌گویند: چیزی که از مادیات مهمتر است، یافتن ناشناخته هایی است  که از پیشرفت بشریت جلوگیری می نماید. آقای مهندس می گویند: بارها پیش آمده است که  بخواهیم ببینیم خداوند چه است و چه شکلی دارد؟! آیا به شکل انسان یا به شکل قدرت و نور است؟! در کل چگونه سیستمی است؟!  در مورد صفات خداوند و ویژگی های که دارد بحث میکنیم، اما به نتیجه ای نمیرسیم، زیرا خداوند یک چیز خاصی نیست که ما بتوانیم بفهمیم، فقط میدانیم یک سیستمی در کائنات وجود دارد که در راس آن خداوند است.
نمونه ای از نا شناخته هایی که از پیشرفت بشر جلوگیری می‌کند و باعث رنج و درد بشریت می شود این است که می گویند: سرطان درمان ندارد، اعتیاد  درمان ندارد، ام اس درمان ندارد، آلزایمر درمان ندارد و وقتی خوب نگاه می کنیم، می بینیم ندانسته های ما خیلی بیشتر است و دانسته هایمان بسیار محدود میباشد. چیزی که ارزش آن  از مادیات بیشتر است پیدا کردن راه حل برای این هاست.
در هستی سه عنصر خاک، آب و نور خورشید وجود دارد؛ این سه عنصر، برای تمام حیات، نقش مهمی دارند. همه ما از یک زمین و خاک مشترک استفاده میکنیم و نور مشترک دریافت می کنیم . خاک می شود جسم، آب می شود روان و نور خورشید می شود جهان بینی!
مسافران برای آسان تر به درمان رسیدن، نیازمند آوردن همسفران خود به کنگره ۶۰ هستند و این همسفران بال پرواز مسافران شان می‌باشند و درمان را برای مسافران آسان تر می‌کنند. کنگره ۶۰ کاری میکند که دانش مسافر با همسفر یکسان شود و با مسافر شان هم زبان شوند. رسالت شان بعد از به درمان رسیدن این است که تلاش کنند تا به درجه راهنمایی برسند و مصرف کنندگان دیگر که در عمق تاریکی ها هستند را به درمان برسانند؛ این موضوع هم طبق قانون خودش و در زمان خودش پیش می رود. کنگره ۶۰ قوانین خاص خودش را دارد و ما باید از آنها پیروی کنیم تا بتوانیم به این علم بزرگ دست یابیم. مسافر و همسفر زمانی به درمان خواهند رسید که علم کنگره ۶۰ را درک و اجرایی کنند؛ و من به این نتیجه رسیدم که فقط در کنگره ۶۰ به درمان قطعی میتوان دست یافت.
هر کسی در کنگره ۶۰  یک وظیفه ای بر عهده دارد؛ خدمتگزاران زیادی در کنگره ۶۰ داریم که در جایگاه های خدمتی مختلف مثل کمک راهنمایی، دیده بانی، مرزبان، ایجنت و غیره خدمت میکنند که هر کدام با شال هایی به رنگ های مختلف مانند نارنجی، سفید، زرد، کرم و غیره مشخص شده‌اند.

 

 


ویراستار:کمک راهنمای تازه واردین همسفر آمنه
تنظیم و ارسال :مرزبان خبری همسفر مولود 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .