English Version
English

قطعا دیده بانان به مرحله بالایی از درک و آگاهی رسیده اند.

قطعا دیده بانان به مرحله بالایی از درک و آگاهی رسیده اند.

دومین جلسه از دور چهل و پنجم کارگاه های صبحگاهی عمومی کنگره 60 نمایندگی پارک لاله به استادی مسافر محمد صادق ، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه (هفته دیده بان) یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 6:30 صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ، محمد صادق هستم یک مسافر

خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفته ام و از نگهبان و دبیر محترم ، ایجنت پارک لاله، مرزبانان و همه شما عزیزان تشکر می‌کنم.

هفته دیده بان را تبریک عرض می‌کنم. در کنگره ۶۰، چهارده دیده بان داریم که از آنها با عنوان ستون های کنگره ۶۰ یاد می‌شود و این عزیزان به همراه بنیان کنگره ۶۰، جناب آقای مهندس دژاکام، تمامی قوانین، چهارچوب ها و متد های انضباطی و ... را مشخص می‌کنند.
بنده خودم را در حد و اندازه ای نمی‌بینم که در مورد این عزیزان نظری بدهم و فقط می‌توانم از بزرگیِ وجودشان و زحماتشان قدردانی کنم.
اول از همه یادی می‌کنم از دیده بان گرانقدر، مرحوم کوروش آذر پور که خدمت های بسیاری در این جایگاه ارائه دادند.
دیده بان های عزیز  که از آنها نام خواهم برد، بجز خانواده جناب آقای مهندس ، همه روزی مصرف کننده بودند، ولی با فرمانبرداری و عشق به خدمت، به این جایگاه رسیده اند.
از خانواده جناب آقای مهندس، سرکار خانم آنی بزرگ شروع کنیم که دیده بان همسفران خانم هستند و خانم آنی کماندار دیده بان ورزش همسفران خانم. آقای امین دژاکام جانشین بنیان کنگره ۶۰, دیده بان آموزش جهان بینی، دیده بان همسفران آقا و دیده بان اُردو در کنگره ۶۰، که اگر روزی جناب آقای مهندس در پارک طالقانی حضور نداشته باشند، ایشان رهایی ها را اعطا می‌فرمایند.
آقای علی خدامی دبیر کنگره دیده بانو جانشین نگهبان کنگره ۶۰,  دیده بان تحقیقات و دیده بان نمایندگی های تازه تأسیس.
آقای مجید سلامی، آقای احمد حکیمی که به یاد دارم ایشان روزهایی صبح به هیدج می‌رفتند و بعد از ظهر از آنجا به نوشهر، و این اتفاق برای هر شخصی قابل درک نبود.
آقای سعید نمکی ،  آقای علی مجدیان ،  آقای رضا ترابخانی ، آقای محمد صادق صداقت ، آقای علی اشکذری دیده بان راهنمای تازه واردین. من سه سال در جایگاه راهنمای تازه واردین خدمت کردم و به واسطهٔ ارتباط با ایشان، در این مدت، بهترین روز های زندگی ام را سپری کردم، ایشان به قدری حساب شده و دقیق برنامه ریزی می‌کردند که در نهایت یک پازلِ کامل و زیبا را تکمیل می‌کردند.
آقای علیرضا زرکش ،  آقای کامران شریفیان که بنده افتخاری نصیبم شد و در اُردویی که ایشان تشریف داشتند، حضور داشتم، و باید بگویم دیدنِ این عزیزان از نزدیک، شنیدن صحبت هایشان و آرامشی که به دیگران منتقل می‌کنند، باعث می‌شود به بزرگیِ آنها بیشتر پی ببریم.
آقای اصغر منصوری و آقای بابک لطفی.
همهٔ این عزیزان به مرحله بالایی از درک و آگاهی رسیده‌اند و نزدیکترین افراد به جناب آقای مهندس و سیستمِ ایشان هستند. این افراد هنوز هم که هنوز است از سی دی های آقای مهندس آموزش می‌گیرند و حتی سی دی هایی که ما می‌نویسیم را، آنها هم می‌نویسند و این نشان از آگاهیِ این عزیزان و درک اهمیت آموزش می‌باشد.
در آخر عرض میکنم من روز پنج‌شنبهٔ این هفته،  چهارم اسفند ماه، با حضور و پاکت از استاد جلسه، دیده بان محترم آقای علی اشکذری، تقدیر خواهم کرد و امیدوارم شما عزیزان هم در این قدردانی شریک باشید.
از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

عکس و تایپ: مسافر محسن لژیون 19 آکادمی

انتشار : مسافر سعید لژیون 3 آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .