English Version
English

اگر قدردان نباشم احیاء نخواهم شد

اگر قدردان نباشم احیاء نخواهم شد

چهاردهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اردبیل؛ ویژه مسافران و همسفران، به استادی مسافر"طیب" نگهبانی مسافر" ابراهیم" و دبیری مسافر "علیرضا" با دستور جلسه  "در کنگره 60 چگونه قدردانی بکنیم؟" روز پنج شنبه 20 بهمن 1401 رأس ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدای خود را شاکر هستم که فرصت حضور و آموزش برایم مهیا شد. از نگهبان و دبیر هم سپاسگزارم. دستور جلسه امروز قدردانی هست . در بیرون از کنگره 60 وقتی بحث اعتیاد و مواد مخدر مطرح می‌شود  و الآن‌هم هست. مصرف‌کننده را خودخواه معرفی می‌کنند که دنبال لذت‌هایش رفته است. فردی وقتی اجبار به مصرف شد چنین فردی را در حد پایین‌ترین فرد جامعه می‌دانند. اما کنگره 60 تغییر دیدگاهی را به ایران و جوامع جهانی داد که همین را هم باید قدر بنهیم. خارج از کنگره 60 و در کشورهای پیشرفته اعتقادی به درمان ندارند. کنگره با نمونه‌های درمان شده قطعی این حقیقت را بیان کرد که اعتیاد درمان قطعی دارد و بایستی سپاسگزار این کار بود
من در بدو ورودم به کنگره باید قدردان باشم. قدردان مکانی که هستم، قدردان آموزش‌ها و علم حقیقی کنگره 60، قدردان معلم دانایی همچون آقای مهندس باشم.  اگر قدردان نباشم هرگز به درمان نمی‌رسم. ما میگوییم کنگره 60 رایگان هست ولی این دلیل نمی‌شود که هزینه نداشته باشد. هزینه فردی که در طول یک سال به درمان می‌رسد حدود سی میلیون تومان هست. الآن در بهترین جای شهر هستیم، مکان امن و تمیز هست و همه‌چیز رایگان هست. اما چه کسی این پول را داه ، افرادی که به درمان رسیده‌اند. وقتی روی صندلی می‌نشینم حداقل‌ترین کار رعایت نظم و احترام هست. اگر رعایت نکنم هم به خودم ضرر می‌زنم و هم به سیستم. و سیستم کنگره 60 به‌گونه‌ای هست که اجازه ضرر به خودش را نمی‌دهد و این هم از تفکر آقای مهندس هست.
به نظر من بایستی به کنگره و راهنما ایمان داشته باشم و این هم قدردانی هست. من باید مواد مصرفی و مقدار آن و قرص‌های مصرفی‌ام را درست بگویم و این قدردانی  و سپاس هست و نفعش به خودم می‌رسد. اگر زیرآبی بروم و نگویم برگشت خواهم خورد و این کار تاوان سختی دارد. آقای حکیمی دیدبان محترم به زیبایی گفتند: راهنما فانوسی در دست دارد که در کوره‌راه حرکت می‌کند و اگر رهجو سرش پایین باشد به دره سقوط خواهد کرد. بایستی با سفر درست‌ودرمان سیگار اندازه این‌همه خوبی‌ها را بدانم.
مورد و تشکر بعدی حضور من در جشن‌های کنگره 60 هست و بایستی قدردانی کنیم. آقای مهندس کار ما را برای تشکر راحت کرده هست. من در خانواده خودم هم این کار را می‌کنم و آن‌هم تشکر با پاکت پول هست. دو هفته بعد یکی از دیدبان‌ها ان شاالله خواهند آمد. کسانی که بیش از 20 سال برای کسانی که نمی‌شناسند خدمت می‌کنند و بی‌منت. ما هم باید قدردان این انسان‌های راستین که نعمت خداوند هستند را بدانیم. امیدوارم جشن خوبی داشته باشیم و آموزش‌هایمان را عملی و کاربردی بکنیم.
تایپ و ارسال: مسافر طیب

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .