English Version
English

لژیون سردار یعنی عشق بلاعوض

لژیون سردار یعنی عشق بلاعوض

یازدهمین جلسه از دوردوم لژیون سرداربه نمایندگی اردبیل به استادی مسافر"یعقوب"و نگهبانی مسافر "ناصر" ودبیری مسافر "ابراهیم" با دستور جلسه "اهمیت لژیون سردار و عضویت در آن"روز سه شنبه در تاریخ 1401/11/18 رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان یعقوب هستم یک مسافر
دستور جلسه این ماه لژیون سردار ((اهمیت لژیون سردار و عضویت در آن)) هست. آقای مهندس تاکیدشان در مسائل شخصی و کنگره بر روی مسائل مادی بوده است و اهمیت زیادی دارد. در سی دی تشنگی اشاره به گذشته کنگره دارند که بخاطر مشکلاتی کنگره به مدت 2 ماه تعطیل شد. آنوقت بود که برای استقلال مادی و اهمیت ضلع مادیات در پیشبرد اهداف کنگره 60 برنامه هایی را ریختند. هدف این بود که در آینده مکانی برای خودمان داشته باشیم. این کار بایستی ادامه دار باشد و بتوانیم روی پای خودمان باایستیم؛ و ضرب المثل معرف را همیشه باید در ذهنمان داشته باشیم و آن اینکه » گاوی که نان گدایی بخورد، زمین شخم نمی زند.
من فکر می کنم کنگره 60 تنها سمنی هست که توانسته است رو پاهای خود باایستد و مسائل مالی خودش را خودش سازماندهی کند. منابع مالی توسط اعضا تامین می شود، نه از دولت و نه از خیرین کمکی نمی گیرد. این یک تفکر درست شد که آقای مهندس یا ایجاد لژیون سردار آن را عینیت بخشیدند و ما نیز این تفکر را بایستی عملی بکنیم.
به نظر من مبلغ 6 میلیون که برای عضویت اعلام شده است با این تورم واقعا مبلغ خیلی ناچیز هست و هر شخص می تواند این مبلغ را بپردازد. کافی است کمی فکر کنیم و به دوران مصرف مواد مخدر برگردیم. قانون الهی است 1 بدهی 10 خواهی گرفت و خود من شخصا تجربه کرده ام. دوران مصرف خیلی پول مواد و سیگار می دادیم و الان چطور درمان شدم؟
به کمک کنگره 60، به کمک لژیون سردار که با پولهایشان مکانهایی خریده شد و یا رهن شد. پس بایستی قدردان بخشش مالی و خدمتی افراد گذشته بود. امیدوارم به زودی شاهد خرید زمین برای نمایندگی اردبیل باشیم تا به راحتی سفر بکنیم. خیلی از گروههای دیگر دربه در جای کوچک برای تشکیل جلساتشان هستند اما امروز ما در این مکان امن گردهم آمده ایم. بایستی این حرکت و کمک های مالی ادامه دار باشد تا بتوانیم این آموزشها را عملی بکنیم و افراد زیادی به درمان برسند.
در آخر این را هم بگویم کنگره 60 فراتر از درمان اعتیاد حرکت می کند و الان با ارائه مقالات علمی در کار تحقیقات بیماریهای گوناگون و درمان آنها حرکت می کند و هزینه آن را نیز کنگره 60 و اعضای آن فراهم میکند.

 

تایپ: مسافر طیب

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .